GOEIEMORRUGGEH

Dit verklaart de fotoschuwheid eniszins........

Suus is er helemaal klaar voor

Hier overweegt iemand om, gelet op de eerdere successen die dag, toch maar een carriere als springruiter na te gaan streven.........

Ze kan het wel

Merk op dat het mooie zadel net niet lekker te zien is.....

Hier dringt langzaamaan het besef zich op dat het meerendeel van Nederland nog steeds op een oor ligt, terwijl het verzamelde gezelschap al heeeeeeeeeeeel vroeg in het bos stond te kijken....

Vrolijke Sok

Vrolijke dames

De aanhouder wint.......

En in dit geval worden de inspanningen rijkelijk beloond met een riante zitplaats

Joost kijkt naar een 21" monitor

Diezelfde 21" monitor vleide zich even later neer op mijn knie.

Hier zien we Don Corleone in zijn nieuwe rol als adverteerder van de nieuwe hairstyle range van Kwakje inc.

Nienke in een verwoede poging om zichzelf te ketenen.....
(Schromelijk mislukt kan ik u meededelen, dit tot groot verdriet van Joost die zijn riem al ter hand had genomen om de scene compleet te maken)

Elegante foto van Renate.... die andere durf ik niet te plaatsen uit angst voor represailles....

Kim, ready to rumble.......

De keuze was DIT of jezelf over de motorklep van je auto draperen.....ik had het wel geweten, maar sommige mensen kiezen altijd de moeilijkste weg.....
Dan wil ik tot slot nog even de hartelijke groeten doen aan mijn aardrijkskunde leraar (het is allemaal nog goed gekomen)

Marco