boktmeeting beilen :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malima

boktmeeting beilen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 20:29

heeyyy

jaja vandaag was de boktmeeting in beilen.
de mensen die mee gingen waren

mistral94
BonBon
stefanie ( is niet van bokt ) ( weet niet of haar naam goed is hoor )
leandrotje ( ikke dus )

mistral94 kwam mij ophalen en leandro liep zo de trailer in na 1 duwtje
op weg naar beilen verliep goed en eenmaal aangekomen op de parkeerplaats was er verder niemand te bekennen jaja iedereen was te laat vriend van mistral94 was terug gereden om hun paardje nog op te halen en 20 min. nadat ik er stond kwam BonBon aan. even later kwam mistral94 er ook aan. iedereen opzadelen natuurlijk en gaan rijden..ondertussen was het alweer begonnen met regenen missy van mistral94 was lekker irritant in het begin alleen maar heel zacht draven echt vet lief en comisch toen hadden we een rondje gereden en merkten we dat we nog maar een half uur hadden gestapt dus gingen we gewoon nog een keer alleen dan een andere route. paardjes waren lekker rustig en alles verliep goed. er werden veel foto's gemaakt en de paarden waren niet ergens super van geschrokken maar toen gingen we een pad in wat niet voor ruiters was en wat kwamen wij lollige dingen tegen was een klein mini riviertje en daar lagen pallets op maarjah daar ga je niet over omdat we bang waren dat dat ding door krakte maar de paarden durfden er ook niet langs dus ik afgestapt en ik liep er lekker rustig langs toen kwam bonbon erlangs wat al lache werd en toen kwam stefanie en dat ging ook nog redelijk maar toen moest mistral94 nog ze wou niet afstappen omdat ze geen laarzen had dus stefanie ging haar helpen.....ze wou er echt niet langs en toen ze er bijna langs was duwde ze stefanie aan de kant en lagen ze alle 3 bijna in het water...zag er echt zo stom uit en wij lagen daar maar in een deuk toen lekker rustig verder rijden en toen konden we op den duur niet meer verder...er hing een balk.. mistral94 dacht er effe over heen te stappen en ja hoor ze sjokte er zo over heen het was aardig hoog hoor toen stefanie met haar paardje er springend erover heen, toen ikke en toen bonbon. dat ging gelukkig allemaal goed toen kwamen we op een weg waar van die roosters lagen...2 stuks...1e konden we gelukkig bij langs maar bij die 2e niet.....nou ja we besloten er maar overheen te gaan en ja hoor leandro en de rest sjokte er gewoon gelukkig overheen. toen gingen we daar nog een beetje rond rijden en begonnen we weer richting de uitgang te rijden. we kwamen nog een heel groot zandbak tegen dus daar hebben we nog even lekker gegalloppeerd en toen kwam het leukste nog we gingen de plas in met de paarden. lekker rennen in het water. gelukkig wouden alle paarden zo het water in. de ene in stap, de andere in draf en de andere in galop. we gingen helemaal oversteken, ze zaten tot hun buik in het water dus zo super diep was het niet maarjah je hebt van die koeien ( leandro ) die gaat gallopperen in dat diepe..echte lol en als je dan op het strand komt een paar bokken geven
toen we weer terug waren had mistral94 eerst haar paardje terug gebracht en haar paard liep gelijk op de trailer. en toen ze terug kwamen wij leandro wegbrengen. en nee hoor leandro wou niet op de trailer maar ik had nog bix en rammel er effe mee en de koe staat op de trailer dus hij vind het niet eng maar is gewoon aan het etterren fijn naar huis gereden, paardje op stal gezet en ikke naar huis gefietst.
en nu zit ik achter de pc om een verslag te schrijven.

in totaal waren er bijna 300 foto's gemaakt door de vriend dus van mistral94 en die worden dus door haar op internet gezet

ik kan wel zeggen dat het in 1 woord SUPER was en dat het echt voor herhaling vatbaar is vind ik zelf

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:45

hee dat klinkt echt leuk, vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn heb heel wat gemist zo te zien

Naja volgende keer beter

Ben benieuwd naar de foto's!

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:04

He leuk dat verslag, we zullen morgen even foto's plaatsen zit nu ergens anders achter de pc. Ik vond het een zeer geslaagde rit. Onze zitkunsten zijn aardig op de proef gesteld En de lachspieren hebben zijn ook goed getraind
We hebben veel lol gehad en is zeker voor herhaling vatbaar!

Volgende keer ga jij ook mee, Angela het is echt de moeite waard
Hebben de foto's even vlug gezien maar er zitten erg leuke tussen!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 21:14

goed he nu jij de foto's nog ja veel gelachen ja enne ik zei dat ik geen last had voor de zitkunsten maar toch wel want leandro ging nog bokken en moest ik ook blijven zitten hoop dat het super leuke foto's zijn

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:16

Haha ja ik zag het gebeuren, en dan dat Leandro en Missy er vandoor gingen, gelukkig ging Lina voor de paarden staan anders hadden wij een extra ronde gemaakt

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 21:20

haha ja want anders waren ze echt zo door gescheurd

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:21

haha ja ik ga dan ook mee dan wil ik ook met paard in water (is koel )

Hopelijk kan ik dan op whit mee

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:29

Ja het is letterlijk koel
Ik had erg koude voeten, had een privezwembad in mijn schoenen

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 21:32

haha mijn thermosokken hadden allemaal water opgezogen...was echt koud joh

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:34

MISTRAL94 schreef:
Ja het is letterlijk koel
Ik had erg koude voeten, had een privezwembad in mijn schoenen

ja slimbo moet je ook maar laarzen aan doen

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:38

Oh, het is zo heerlijk, nu mijn warme pantoffeltjes aan! Ben nu pas thuis namelijk, hahaha.

Ik heb jullie dus gered van de ondergang??? Hihi, mn Bonny is net een bunker! Dat water was echt geweldig, de meeste mensen doen in de zomer aan waterballet. Wij niet, wij doen het in de winter, als er bijna ijs is haha.

Nou ik heb enorm veel plezier gehad, en Bonny heeft goed gesprongen, zonder te struikelen , wat we wel genoeg hebben gedaan de hele rit.

Streber wilde de trailer niet op zonder Bonny, hij was veel te bang dat hij haar weer uit het oog zou verliezen en ja hoor, halverwege de rit was dat ook zo.

Nou dit gaan we zeker vaker doen! Wat mij betreft elke week

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:40

Ik heb trouwens ook enorm zin in de foto's, ben zo benieuwd naar al die race-foto's in het water!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 21:40

haha lol ja bonny was een bunker ja echt schattig van streber dat hij niet zonder bonny de trailer op wou ook de hele tijd hinnikken enzow elke week? ik vindt het goed hahahahahahaha alleen dan neem ik wel extra sokken enzow mee

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:23

Oh elke week een rit heb ik ook geen problemen mee!
Tja BonBon, had je maar bij ons moeten komen staan dan hadden we Mandy (wekelijks) op kunnen pikken voor de zitlessen van ons

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:24

ja nouja wekelijks

Volgende maand weer ? dan ga ik echt mee!
en dan in de zomer weer hahahahah

RUBYWHITE

Re: boktmeeting beilen :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 10:33

Klinkt als een geslaagde rit Volgende keer ben ik ook met mijn paardjes van de partij...Ben benieuwd naar de foto`s

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 12:49

haha als het aan mij ligt ook gewoon om de week ofzow ik vond het super en leandro ook denk ik

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:23

Klinkt als een geslaagde dag! leuk hoor

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:26

Het zal ongeveer nog 18 minuten duren, Jan is ze nu aan het verkleinen zodat hij ze kan plaatsen. Jullie hebben een pb gehad van me Er zitten zulke mooie foto's tussen van jullie
Ook gekke actie foto's van over balken heen springen ofzo

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 16:31

haha oke ik w8 met smart op die foto's nog 13 min

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:32

Zag dat Jan wel bezig was om foto's op de website te plaatsen

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 16:35

coowl ik kon al ook niet op de site op dingen klikken daardoor dus

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:37

Moet je control toets ingedrukt houden en dan link aanklikken
Maar er staat nog niks op hij is nog steeds bezig.
Jan heeft gezegd dat jullie een stel ongeduldige typjes zijn

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 16:37

haha ja ikke wel haha oke ik ga geduldig worden

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:40

ja ongeduldig dat krijg je ervan hahah
ik zie nog niks op de site