Shetlander Meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

Shetlander Meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:22

Hee allemaal,

We vonden het wat on-overzichtelijk worden in het oude topic, dus we hebben even een nieuwe gestart. Voor de mensen die het oude topic hebben gemist: we willen een shetlander meeting organiseren, althans qt_shetties maar die reageert niet meer op berichten dus hebben wij mango13 en Woplala het overgenomen om het voor iedereen wat duidelijker te maken.
Wil je mee, PM het onderstaande lijstje dan even naar Mango13 of Woplala. Je mag mee met shetlander als je erop rijdt ermee wandelt of met een karretje rijdt! Iedereen is welkom!

Bokt naam:
Echte naam:
Leeftijd:
Provincie:
Plaats:
Aantal pony's dat je meeneemt/mee kan nemen:
Geslacht van pony/pony's:
Gaat je pony voor de kar, wordt hij/zij bereden, of huppel je ernaast:
Aantal mensen die meegaan:
Heb je vervoer en zou je evt. nog iemand mee kunnen nemen:
Voorkeur van plaats(dus provincie, bos, strand etc):
In welke vakantie zou het uitkomen, of welk weekend:
Opmerkingen, ideeën, vragen:

Vul het dus even goed in als je je bedenkt, bijv. je neemt 1 shet mee ipv 3, of iets dergelijks, PB dat ook even en zet er even bij dat het veranderd moet worden

Als we een paar "aanmeldingen" hebben gehad, maken we ook even een overzichtje voor jullie, zodat jullie ook weer wat meer weten

We hopen dat het zo een beetje duidelijk is en dat er interesse is, het lijkt ons in elk geval heel erg leuk!!

Als je een shet hebt kan je gewoon komen. Ookal kan je niet rijden of je shet kan niet mee, daar bedenken we nog wel iets op.

Groetjes Mango13 en Woplala
en een hoefje voor jullie knollies

qt_shetties

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:25

nou ja qt_ shetties reageerd niet meer..... ik heb nog een paar keer gereageerd, maar ik geloof niet dat ik veel heb in te brengen, beetje raar allemaal als ik een rit wil organiseren, en dat andere mensen dat zonder over leggen zomaar in ene over nemen....

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:28

qt_shetties schreef:
nou ja qt_ shetties reageerd niet meer..... ik heb nog een paar keer gereageerd, maar ik geloof niet dat ik veel heb in te brengen, beetje raar allemaal als ik een rit wil organiseren, en dat andere mensen dat zonder over leggen zomaar in ene over nemen....

Je mag wel mee verder helpen, maar omdat je een tijd niet in het topic was. En ik en Woplala het heel erg leuk leek hebben we het een beetje overgenomen Omdat er anders misschien niets van zou komen en wij der wel zin in hebben En als je nog iets wilt zeggen doe het even per pm!
Laatst bijgewerkt door Mango_ op 12-01-06 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:29

Ik had een PB gestuurd moet dat dan nog een keer of niet.

Hier dan de vraag, het is alleen voor shetjes toch?

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:31

karoliena schreef:
Ik had een PB gestuurd moet dat dan nog een keer of niet.

Hier dan de vraag, het is alleen voor shetjes toch?

Naar wie had je de pm gestuurd? Naar Woplala. Als je wil zou het wel handig zijn als je hem nog een keer wilt pm'en. En ja de bedoeling is om echt alleen met shetjes te gaan, omdat een shetlander niet een fries o.i.d. bij kan houden.

qt_shetties

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:38

karoliena ik had een rit in gedachte alleen voor shets, mensen die met hun pony onder het zadel of voor de wagen komen

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:39

qt_shetties schreef:
karoliena ik had een rit in gedachte alleen voor shets, mensen die met hun pony onder het zadel of voor de wagen komen

Ik wil niet banketstaaf reageren ofso, maar ik had al geantwoord

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:40

Geen ruzie mensen, als het niet meer dan 1.5 uur rijden met trailer is doen wij zowieso wel mee, ongeacht wie het organiseerd

Mits het in een weekend is en niet op keuringsdatums.

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:44

karoliena schreef:
Geen ruzie mensen, als het niet meer dan 1.5 uur rijden met trailer is doen wij zowieso wel mee, ongeacht wie het organiseerd

Mits het in een weekend is en niet op keuringsdatums.

Daar houden we ook wel rekening mee omdat anders veel mensen niet kunnen komen en dat is dan jammer.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:47

Ohh wij wonen trouwens bij jou in de buurt zie ik nu.

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:47

Heel leuk idee om zoiets te organiseren.
Lijkt ons ook leuk....

Heb er alleen wel vraagtekens bij dat degene die hier zo'n grote mond opzet en de orginele aangeefster van het idee zonder pardon aan de kant zet nog maar 13 is.

Als er veel mensen reageren is het een hele organisatie om iets dergelijks op de rails te zetten.
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 12-01-06 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:48

karoliena schreef:
Ohh wij wonen trouwens bij jou in de buurt zie ik nu.

Jaah inderdaad Zie het nu ook

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:49

qt_shetties schreef:

In de buurt van Hoofddorp is ook nog net te doen voor ons.

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:50

jacimatho schreef:
Heel leuk idee om zoiets te organiseren.
Lijkt ons ook leuk....

Heb er alleen wel vraagtekens bij dat degene die hier zo'n grote mond opzet en de orginele aangeefster van het idee zonder pardon aan de kant zet nog maar 13 is.

qt_shetties:
Als jij het idee nog doorzet ben ik ervoor in.

Ik ben samen met Woplala bezig met het organiseren. Wij namen het over omdat we niets meer in het topic van qt_shetties hoorde!! Ik heb haar gepm'ed dat ze kan helpen met organiseren, dus als ze dat wilt mag ze helpen!

qt_shetties

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:50

haha ja ik zie ook net dat het een 13 jarig iemand is.... ik ga daar dus ook niet mee in discussie, als er mensen zijn die interesse in " MIJN" rit hebben hoor ik het graag, uiteraard valt dit niet op keurings data, of andere "belangrijke" dagen van het nsps!

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:51

@ qt_shetties
Sorry dat we het een beetje van je overnamen, maar ik had ook bijna geen berichten meer van je gezien maar ik hoop dat we er met zijn 3en uitkomen?
Als je msn hebt, zal ik je dan f toevoegen?? Dan kunnen we er even verder over praten oke en wat jou bedoelingen zijn, jij hebt het namelijk bedacht
Nou, stuur maarn PB-tje

xxx

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:52

qt_shetties schreef:
haha ja ik zie ook net dat het een 13 jarig iemand is.... ik ga daar dus ook niet mee in discussie, als er mensen zijn die interesse in " MIJN" rit hebben hoor ik het graag, uiteraard valt dit niet op keurings data, of andere "belangrijke" dagen van het nsps!

He en vergeet het NMPRS en MHCE dan niet he kwa datums Anders kunnen we ook niet

qt_shetties

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:53

haha sorry mensen, zal uiteraard jullie niet vergeten, kan je me anders hun sites even mailen, dan kan ik de data in de gate houden!

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:54

zo klinkt het al een stuk beter....ik houdt het topic in de gaten en als het een beetje in de buurt is komen wij ook.

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:55

Voor de duidelijkheid, ik ben wel voor dat qt_shetties het verder organiseerd, ik wil alleen wel graag helpen evt. als je niet te boos bent ofzo, maar ik denk dat er even een mis communicatie was...en wij misschien iets te over enthousiast waren, sorry daarvoor
Ik hoop van je te horen etc.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:57

qt_shetties schreef:
haha sorry mensen, zal uiteraard jullie niet vergeten, kan je me anders hun sites even mailen, dan kan ik de data in de gate houden!

Is onderweg

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:58

Woplala schreef:
Voor de duidelijkheid, ik ben wel voor dat qt_shetties het verder organiseerd, ik wil alleen wel graag helpen evt. als je niet te boos bent ofzo, maar ik denk dat er even een mis communicatie was...en wij misschien iets te over enthousiast waren, sorry daarvoor
Ik hoop van je te horen etc.

Inderdaad, daar ben ik ook voor in. Als je het wil moet je het maar laten weten qt_shetties! Dan kunnen we idd ook op msn praten enz. Als je dat niet wilt moet je het maar even zeggen!!

dravergekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:39

volgens mij gaan er best veel mensen mee

Colandro

Re: Shetlander Meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:12

Hee allemaal!! Wat ondzettend leuk dat er dan eidelijk iets voor de shets word georganiseerd!! Super!! Maar een paar probleempjes, ik heb geen vervoer en ik kan alleen als mijn vriendin ook kan, dus zouden jullie naar de Veluwe kunnen komen? Is heel mooi gebied daar!! Echt super mooi!!

Bokt naam: twis_shets
Echte naam: Amber
Leeftijd: 14 jaar
Provincie: Gelderland
Plaats: 't Harde
Aantal pony's dat je meeneemt/mee kan nemen: 1
Geslacht van pony/pony's: merrie
Gaat je pony voor de kar, wordt hij/zij bereden, of huppel je ernaast: ernaast
Aantal mensen die meegaan: 2 (ik en me vriendin ster_love@ bokt
Heb je vervoer en zou je evt. nog iemand mee kunnen nemen: helemaal geen vervoer
Voorkeur van plaats(dus provincie, bos, strand etc): gelderland op de zandverstuiving
In welke vakantie zou het uitkomen, of welk weekend: zomervakantie kan!! maar ik ga ook nog op vakantie! en evetueel tussedoor in een weekend zou kunnen!
Opmerkingen, ideeën, vragen: polly_amigo wou met een paard mee! maar wat vinden jullie daarvan? Ik vind dat zelf niet zo leuk want dan willen er steeds meer mensen met grotere beestje mee! en dan kunnen wij het met de shets het niet bijhouden!! Graag jullie meening ervan

Dat was het ik hoop dat het allemaal lukt! en dat het supergezellie gaat worden;)

Groetjes Amber

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 13:19

Plaats ben ik met je eens, maar ik ga toch echt niet de zandverstuifing op. Hou een beetje rekening dat er ook mensne met mini's komen