Meeting in het Dijkgatbos?????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:07

Marlou liep vandaag heel raar achter, erg onregelmatig, niet echt kreupel, maar zeker niet goed, dus ik hoop dat ze snel weer in orde is, maar anders moet ik ( met paard) afhaken. Als jullie wel gaan, als ik nog niet kan, kom ik evengoed wel om effe bij jullie te kijken!

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 20:32

Ik had je best willen groomen 19 mei, maar ik heb 21 mei examens(en moet nog wel het nodige doen *LOL* ). Verder moet ik werken en heeft mijn zusje wedstrijd bij de Wiron(dus als ik al vrij zou nemen zou ik haar wel moeten groomen Haha! )...
Als jullie een andere datum nog gaan kom ik groomen hoor...Party!! Als Lou weer helemaal goed is kom je nog wel een keer om naar het strand te gaan hè?! *LOL*

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 22:58

Lou liep vandaag weer goed aan de longeerlijn, dus morgen ga ik er weer op! Jammer dat je niet kan groomen, maar wel logisch, hoor! Nou ja, naar het strand moeten we zeker binnenkort eens doen! Wanneer kan je, misschien krijgen we er nog meer mee!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 13:25

Helaas, ik moet afzeggen voor volgende week zondag Huilen . Ik ga starten in kwadijk, ik stond reserve en ze belden gisteravond dat er plaats was. Volgende keer beter. In ieder geval veel plezier.

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:24

Astridh, starten in Andijk is ook leuk, maar ik wacht nog even met wedstrijden tot Lou wat meer op het gras is geweest, zondag met de onderlinge was ze nogal druk en wegspringerig, dat had ik wel verwacht en vorig jaar waren de zomerwedstrijden ook niet echt super gegaan. Morgen maar weer naar clubles, ook op het gras.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 10:24

heel miss dat ik magned mee neem
ligt eraan of ze dan weer onder het zadel is en wat heeft gelopen vd week
(want ze heeft meer energie dan ik had verwacht) dus miss vd week onder het zadel proberen.
maar dat is dus nog afwachten.

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:36

Marlou is weer in orde tot nog toe, dus zondag wil ik best mee! A.s. zondag de 19e dus, om 14.00 vertrekken of daar zijn? En wie gaan er dan uiteindelijk mee? Nog één keertje het lijstje graag, ben helemaal niet nieuwsgierig wie ik allemaal ga meeten zondag .....

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:33

Haha, sinds wanneer heb jij op tweede pinksterdag examens? Knipoog . Nou ja, je zal dinsdag wel bedoelen lijkt me, ik kan me voorstellen dat je nog wat wil leren dan, maar lekker ontspannen met ons is ook best wel belangrijk, hoor!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:35

ik wil mee
magned gaat met sprongen vooruit
ze heeft energie en conditie genoeg ( wat mij heeel erg verbaasde vooral de conditie)
ze is alleen nog heel dun (dus niet schrikken)
maar ik rijd nu ook gewoon en ze word niet moe, (ik neem aan dat we niet het hele bos door gaan crossen Haha! )
ik moet even kijken of ik vervoer heb (mijn 'nieuwe'trailer is nog niet helemaal klaar dus.)
maar als er iemand langs medemblik wil rijden *LOL*
naja ik zie dus wel
en idd 2 uur daar zijn of 2 uur vertrekken????????

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:56

Oké, ik ben er wel om 13.45 uur, dan heb ik ook de tijd om even op te zadelen. Ik neem wel een bodyprotector mee, ik lig er evengoed wel eens naast bij madam, en dan nog wel in het bos.... toch maar wel dus!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:17

t is werkelijk niet eerlijk!!!!
heb ik een trailer ( die ik gekocht heb, bodem is goed genoeg zegt iedereen )
en mag kan er dus makkelijk mee vervoerd worden.
dus ik heb vervoer
ik heb een paard
ik heb zin
MAAR ik mag niet
grr omdat ik moet leren voor me examens
wat is het nou voor een verschil of ik in de bak rijden of in het bos grr ben echt pissed
maar ik krijg ze nog wel zo ver
zeker weten!
Cool Schijnheilig

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:04

ofcourse
ik wil jullie meeten
zegt me moeder na je examens mag je naar het bos
leuk zeg kom ik daar om 2 uur in me eentje 2 weken te laat
Clown
ik wil ook mee!!!! (en zal ook mee Schijnheilig ) Haha!

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 23:34

Dat is lastig My Dominique, hoe sta je er eigenlijk voor met je examens? Ga je zeker slagen of is het wat twijfelachtig, of is het bijna zeker dat je zakt? Nou, anders meeten we gewoon een andere keer. Er is natuurlijk wel even verschil met rijden in de bak en naar het Dijkgatbos komen, daar zal je toch wat meer tijd voor moeten uittrekken. Ik begrijp jou zeker, laat daar geen twijfel over bestaan, maar ik snap jouw ouders ook wel weer. Voor mijzelf was het wel zo, dat ik vaak 's ochtends ging leren en dan 's middags ging rijden, maar misschien heb je echt je tijd nodig voor het leren, dat kunnen alleen jouw ouders en jij bepalen. Als jij straks je examen niet haalt, ga je misschien toch twijfelen of het wel goed was met ons mee te gaan, dus denk er even echt goed over na! We gaan vast nog weer een keer bij het Dijkgatbos afspreken en nog een keer bij Gomir bij het strand, dus we zien elkaar zeker!.

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:26

Als het twee weken later was geweest was ik Jet komen groomen...mijn paardje wordt in een groep zo heet en die associeert het bos toch al met crossen...*LOL* maar ook ik kom echt niet onder die examens uit! Haha!

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 16:03

Ik begin te twijfelen of het wel gaat met Dennis. Nu hij papa is en mama weer hengstig word staat hij wat vaker alleen(aan de andere kant van het lintje, kunnen elkaar wel zien enzo). En bespringt alles wat hij tegen komt. Zelfs zijn eigen dochter!!!!!!!! Vandaar dat ik niet mee ga. Ik hou hem gewoon niet en ik denk niet dat iedereen zit te wachten op een idiote hengst die overal tegen aan springt.
Dientje is ook geen optie want die past niet meer in de trailer met d'r buik Haha! . Nog ong 2 weekjes en zij past d'r weer in maar nu nog niet.
Ik vind het dus erg jammer

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:09

Gewoon opschuiven dus die handel...dan ga ik ook gezellig met Jet mee *LOL* Als ze me tenminste nog op wil halen Haha!