hey! Ik had het al even met mijn mama overlegd, en die wil ook wel graag een keer daar rijden, alleen zijn ze op 22 juli op vakantie, maar ik hou het topic in de gaten.. Anders kan je het ook eerder doen misschien?
Ommen! Ommen! Ommen! Ommen! Ommen! Ommen! Jaaaaaaaaaaahhh!! Kom even bij mij langs.. oh nee.. wacht ik kom naar de sahara... dan ga ik naar jullie zwaaien!! Sahara is leuk!!! *enthousiasme spat ervan af* Ik wou dat ik de gelegenheid had om mee te gaan* OOOOOOOOHH, ik ga kijekn of ik wat kan regelen!! kusjeva
Ja maar moet ff kijken wanneer ik vakantie heb en ff een goede parkeerplaats kan vinden maar ik moet dan wel weten met hoeveel want we kunnen miss wel 2/3 trailers hier kwijt
ghighi nou mietje, ik denk dat yvonniej ook wel zin heeft, maar anders mag je mee hoor, alhoewel als mama mij brengt wil ze zelf wss ook mee rijden, dus mss hebben we neit eens plek voor yvonnie...
Ik zou het niet weten Shelly! Ik ben er verder niet bekend.. Waarschijnlijk is het wel zo'n goed idee om een openbare parkeerplaats te nemen, dan hoef je ook geen rekening te houden met hoeveel mensen er komen, en is vaak ook net iets makkelijker te vinden!
Tegelijk gepost Renske! haha nouja! We zien wel! T is toch nog lang geen lente!