Matthanja, Marleen en ik hadden afgesproken elkaar in de trein bij Steenwijk te ontmoeten en dan zouden we Annet op het station in Leeuwarden zien. Zowaar is dat allemaal volgens plan verlopen.
Dus gezellig met z'n vieren de stad in. Gelukkig wist Annet de weg.
En ja hoor, het eerste paard is al in zicht. Geen vos, maar Matt en An konden het niet laten er op te gaan zitten.
Annet en Matthanja

De Mac Donalds was snel gevonden
En weer Annet en Matthanja

En Marleen
Tijd voor de lunch
Annet
Vergelijkend warenonderzoek met telefoons.
Marleen en Matthanja
Hé, ik ook op de foto. Samen met Annet
Alvast een trouwhoed uitzoeken bij de V&D
En alweer een paard. Natuurlijk een fries, in Leeuwarden
Even poseren met paard
En z'n koppie. Met een beetje fantasie is het een voskleurige fries

Marleen

We moesten natuurlijk ook nog langs een paardenwinkel. Helaas bestond de paardenwinkel in Leeuwarden niet meer, maar er was er wel een in Hardegaryp.
Dus wij met de trein erheen
Het was een erg mooie paardenwinkel. Matthanja en Marleen hebben een dekje gekocht.
Daarna zijn we weer terug naar Leeuwarden gegaan. dat ging nog maar net goed, we waren bijna in Groningen uitgekomen.
In Leeuwarden is Annet met de bus naar huis gegaan en zijn Matthanja, Marleen en ik met de trein naar Steenwijk gegaan.
Marleen moest jammer genoeg nog werken, dus die moest alweer weg.
Matthanja en ik zijn nog even bij Loryen en Simba langs geweest. Wat een schatjes. En daarna zijn we naar Matthanja haar huis gegaan. Daar lekker gegeten en om 19.00 uur ging ik weer richting huis.
Helaas werkte de trein niet helemaal mee en stonden we tussen Meppel en Zwolle stil met een kapotte trein. Maar ik ben weer veilig thuis gekomen.
Het was echt heel gezellig. Ondertussen zijn er al wilde plannen gemakat over longeren met de paarden bij Matthanja. Dat wordt vast net zo leuk.