Sinds een halfjaartje heb ik een verzorgpaard met een onwijs toffe eigenaresse, die er totaal geen probleem van zou maken als ik hem een keer mee zou willen nemen naar het strand oid.
Mijn vraag is dus of er interesse is in een strandrit in Zuid-Holland met een leuke groep bokkers. Sun is namelijk nog nooit op het strand geweest, en ik zou nooit in m'n eente het strand opgaan. Met een groep vind ik het toch weer een stuk veiliger en gezelliger natuurlijk

Omdat Sun in z'n eentje best onzeker kan zijn vind ik het voor hem ook leuker als er wat meer paarden bijzijn, dan voelt hij zich ook wat meer op zn gemak

Ik hoop dus dat er animo is voor een gezellige strandrit ergens in het voorjaar 2006. Ik open dit topic expres nu al zodat ik al vroeg weet of er interesse is, en áls dat er is kunnen we op tijd kijken wie wanneer kan etc.
De enige 'eisen' die ik stel zijn:
- je bent in staat je paard onder controle te houden wanneer we buiten rijden, dit puur voor de veiligheid van de groep (niet dat er 1 hittepettit tussen loopt die de andere paarden opfokt)
- je paard beschikt over een redelijke conditie, moet dus in staat zijn een rit van ong. 2 uur vol te houden met (hopelijk

En ach, verder maakt leeftijd, ras etc me niets uit, als het maar gezellig wordt, toch?

Een locatie heb ik overigens niet in gedachten, dus als iemand suggesties heeft voor een leuk (paardvriendelijk) strand met leuke duinen erbij...laat maar horen