Boktrit midlaren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Durante

Boktrit midlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 21:59

Nou,wij hebben vanmorgen dus weer een boktrit te Midlaren gehad;was maar een klein groepje;Ik(boktverslaafd ) ,Corinagirl(ook boktverslaafd ),Lianne=Tallgirl op bokt(sinds kort bokker),Lianne haar vader,collega van Tallgirl;Elinuh(óók sinds kort bokker),en Lissy,vriendin van ons ging mee...
Corina had vandaag voor het eerst haar (verzorg)fries Frits mee,en dat ging super(moet Corina zelf maar wat meer over vertellen als ze zin heeft).Ik had mijn haffie Durante mee,en die was ook erg braaf,bahalve ,toen we weer naar huis wilden;wou ze de trailer niet op .
Maar na ong. dik een half uur eigenwijs te zijn liep ze er op,pff ...dacht bijna dat ik ook nog naar huis toe op d'r kon gaan rijden;ff van Midlaren naar Harkstede
Maar de rit was verder erg leuk,en het weer viel ons gelukkig aardig mee,ondanks dat ze regen hadden voorspeld,hebben we het steeds droog gehouden
Nou;misschien tot de volgende keer,en hoop dat er dan wat meer bokkers mee kunnen
Lianne had nog wat foto's gemaakt;die komen er binnenkort wel op

Amulet

Re: Boktrit midlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:25

Wanneer gaan jullie weer??? (en dan niet de dag nàdat ik sinterklaas gevierd heb }> ). Ik wacht op de foto's!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 22:29

Wanneer we weer in Midlaren gaan rijden is nog niet bekend...
Maar zal wel niet te lang duren,maar mochten we weer gaan,dan lees je 't wel weer op bokt

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 14:59

zijn er geen foto's gemaakt?