Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
). Erg geinig, vooral Karin en Dorée kenden ze allemaal nog erg goed! Om een uur of 6 hebben we er nog een DVD ingedrukt (The life of Brian (Braajun
) als ik me niet vergis). Tijdens de film viel iedereen wel in slaap en om een uurtje of 8 was het ook echt wel leuk geweest... Nog geslapen tot half 11, gezellig ontbeten, koffie gedronken en om half 2 weer richting noorden. Ik kon met Maarten meerijden, was ideaal!!
Maar ik heb me in ieder geval heel goed vermaakt en vond het echt stoer om jullie nu eens allemaal in het echt te meeten 

Zijn naast de boktcaps ook verkrijgbaar bij pris, maar het is maar limited edition!
(idee en uitwerking zijn van Nienke
)
Nee, hulde. Soms lukte het ons om hem met zn 4-en te verslaan...mjaa, t was lollig.
.
.
.
. UITLEGPLEASE.
. En de manier dat Joost kijt mmh volgens mij NIET naar de monitor
. Die is net compleet vertrokken naar dromenland doooood moe. Tja was ook zwaar alles in de gaten houden
.
) dus het was een echte uitkomst.
Tenks Nienk!Death_Squad schreef:En verder was het zeer zeker iets om nog een keer te doen! en bart wil ik nog steeds een keer tegen komen in UT of in Starcraft!
Priz 'n Marco: tenks for eferieting!
, maar niemand wilde dat
Maarja volgende keer beter! En dan probeer ik er toch voor te zorgen dat ik mijn eigen comp met eigen muis ook meeneem! Marco en Prisca bij deze ook bedankt voor alles! en de rest trouwens ook! ik heb me goed vermaakt! 
) viel me alles mee, wat liet die alles gelaten over zich heen komen!
.
toen om 11 uur nog door naar Nieuwegein om daar eens even wat "LAN tactieken" uit de kast te halen

Ergens bij Rijnsweerd belde Prisca vanuit de auto bij Wendy of we wel op de A27 zaten. Euh... nee, op de A28, zo rij ik altijd naar Soest? Even vergeten dat ik dan aan de andere kant van Soest uitkwam, maar goed, zo kwamen we dus wat later aan dan de rest. BTW nog even een stukje in overtreding geweest, aangezien ik mijn headset in m'n eigen auto had laten liggen en je vanaf 30 maart alleen nog handsfree mag bellen... 
Daarna even geshowd in de bak, hij zet z'n beentjes er erg mooi onder. Toen nog een demonstratie van Ozep, zowel zonder als met zadel, en als klapper mocht Wendy 'm nog eventjes uitproberen. Als ik Wendy zo zie rijden, besef ik dat ik nog heel wat te leren heb als het aankomt op stille hand en stil been... :/
), zodat we uiteindelijk met een flinke omweg (A2) thuiskwamen (gelukkig rijdt de auto van Maarten op gas
). Thanks to Dildodee vooral! 

Maar de hoogste tijd voor wat liederen van Kinderen voor Kinderen. Ik stond er echt versteld van hoeveel teksten ik nog kende! 

) want die wilden nog naar Amsterdam, en toen ben ik moe maar voldaan naar mijn eigen huisje gegaan. Van studeren kwam toen al niets meer, en ik vrees nu voor een herhaling... Zo meteen toch maar ff een poging wagen met mijn boek in het zonnetje op het balkon. Enne... Nienke, goed voorbeeld doet goed volgen! 
en de rest ook heel erg bedankt voor de gezelligheid!

Was vooral jammer dat de mensjes obviously niet genoeg geoefend hadden met counterstrike. Even wat impressies:
Best sportief van me 

Best leuk, old times revive! 
Volgensmij gaan mijn ouders ergens in mei een weekend weg...
Is ook wat minder ver voor Roy 
Sjuimpje"]
Ik nam een short-break (even naar het toilet) en toen ik terug kwam zag ik Dododee nog wat kaartjes inleveren, wat balkjes neerleggen en ze deelde ons mee dat ze gewonnen had...
Gelijk daarna een enorme veeg over het bord, want nu kon Dododee opeens wel opruimen!!!
Dat zou je niet zeggen als je haar koelkastspleet ziet!
[/quote]
Whahahahaha arme DoIdd HAAR koelkastspleet
![]()
[quote="Sjuimpje"]
De tijd ging veels te snel, we zijn niet eens aan onze Mijnenveger competitie toegekomen!!!
Naz, die hou je tegoed!
[/quote]
Kunnen we nog ff oefenen Sjuim![]()
[quote="BartVB schreef:Overigens is de hele Bart/Joost affaire nogal pril, ik wil daar for the time being even niets over loslaten
, jij was alleen Onwijs goed, viel niet tegen op te boksen, we hadden alleen een klein beetje kans als we je met zn 3 of 4-en ambushten en tegelijkertijd 2 van ons zich opofferden.... Meeeennnn, Ik heb nog niet veel ait-time in CS gemaakt, maar nog nooit ben ik iemand tegen gekomen die ...njaa... ik hou maar op, tis wel goed zo 

) m.b.v. steekwoorden:
onderweg naar Nieuewegein ook nog bijna een...
Gelukkig ging dat nog goed. Tijdens de rit heb ik nog even handsfree gebeld en...
. Tijdens de rit bleek dat we toch wel zin hadden in...
Na de chinees een potje...
doe mij maar een spel waarbij je veel knopjes tegelijk in kan drukken een spel genaamd (als ik het goed heb)
Ik verbaasde me hoe vaak Sypheron op restart heeft gedrukt om toch maar te pogen mij in te maken
Hierna was ik toch wel moe en wilde...
Toen was het al weer tijd om te vertrekken naar...
Hierna ben ik naar huis gereden en ben gaan klussen in de...
's avonds ging ik vroeg naar...
Maarten schreef:Dead or alive 2
Hihi... dat was een leuk spel en hier was ik goed inIk verbaasde me hoe vaak Sypheron op restart heeft gedrukt om toch maar te pogen mij in te maken
Hierna was ik toch wel moe en wilde...