maar goed... eerst natuurlijk haar ophalen op station, wat een heel gepas en gemeet was omdat zij eerst nog ging werken... uiteindelijk stonden wij op station (lees: Jurga aan de andere kant en ik aan de ene kant....) gaat opeens mn mobieltje af.... ik moest zwaaien..... ik zwaaien (iedereen op station verklaarde me voor gek.. maar goed) zie ik niemand terug zwaaien... ja zegt Jurga.. ik zie iemand zwaaien....! Nou oke.... we zouden onder de grond meeten!

Wij ons tussen de mensenmenigte door gehobbeld en een plekje naast hun genomen.... Sjuimpje bleef met de camera in de aanslag zitten

Om ongeveer half 11 kwam Anky de ring binnen met Krack C.. heel gaaf

en wel ja hoe kan het ook anders ik had het koud en legde bijna het loodje.... (altijd als Jurga erbij is... wat is dat toch?

Suzanne F. ging naar huis, wij liepen met Gribaldifan mee naar de oprit waar mijn paps net kwam aanrijden (wat een timing zeg!) en daar afscheid genomen......
Tot op bokt!
Inmiddels waren Jurga en ik al in de auto gebivakeerd waar we uiteraard nog even moesten smssen...

Het was weer de moeite waard om te gaan.... opnieuw gemeet en ziten kwijlen op de bank....

truste!

Vanmorgen.... om half 7 wordt ik mopperend wakker.... wat nu weer.... ik kjik naar buiten staat er een vrachtwagebn voor met tig heipalen!

Snel gebandageerd... witte uiteraard, ander schabrak eronder (ook wit!), Leo en ik moesten wel netjes tonen natuurlijk!
Ik heb hem ff losgereden daarna Jurga erop... ooh wat zit tie lekker....

Daarna weer door paps opgehaald en Jurga op station afgezet.... en nu ik ff bij bokken!

Het was onwijs gezellig en ik kijk uit naar de volgende keer!!!