maar goed... eerst natuurlijk haar ophalen op station, wat een heel gepas en gemeet was omdat zij eerst nog ging werken... uiteindelijk stonden wij op station (lees: Jurga aan de andere kant en ik aan de ene kant....) gaat opeens mn mobieltje af.... ik moest zwaaien..... ik zwaaien (iedereen op station verklaarde me voor gek.. maar goed) zie ik niemand terug zwaaien... ja zegt Jurga.. ik zie iemand zwaaien....! Nou oke.... we zouden onder de grond meeten!
en gelukt! (nadat ik eerst de andere kant uitgelopen was
) toen snel naar mijn paps want die was zo lief om ons naar Heerewaarden te rijden (goed zo paps!)... naeen autorit van ongeveer 3 kwartier... reden we het terrein op (een klein stukje dan...) en werd keurig netjes de deur voor ons opengehouden (tja wat wil je als er 2 van die meiden aan komen
) dus wij wandelen het terrein op.... op zoek naar Sjuimpje en Steef... komen we bij de tribunes en wel ja... Jurga moest weer naar de w.c. wij weer terug de "kou" in.... uiteindelijk waren we binnen en werd er meteen naar ons gezwaaid en geklikt op de digicam.. (heel prettig!)Wij ons tussen de mensenmenigte door gehobbeld en een plekje naast hun genomen.... Sjuimpje bleef met de camera in de aanslag zitten
toen om kwart voor 9 ongeveer... kwamen de eerste paarden binnen denderen al met al een hele mooie show.... waaronder Stravinsky met Suzanne F. (was héél mooi!) (foto's volgen nog!)Om ongeveer half 11 kwam Anky de ring binnen met Krack C.. heel gaaf
en om kwart voor 11 stonden we op en wij hadden allemaal een zéér houte bips! en wel ja hoe kan het ook anders ik had het koud en legde bijna het loodje.... (altijd als Jurga erbij is... wat is dat toch?
) toen mijn paps gebeld en de stallen rondgehobbeld waar we opeens bij Stravinksy stonden en een meid voor zn stal, Jurga en ik overleggen zou ze het zijn... zou ze het niet zijn..... en Jurga uiteindelijk of dat ze ook van bokt kwam.... ja dat was zo... dus gleijk gemeet.... inclusief Gribaldifan die er bij stond.... nog ff gezellig geklets en wat gaan drinken (ik was inmiddels al weer terug gekeerd op Aarde) en nog even op de foto met zn viertjes... het rolletjes moest vol.....Suzanne F. ging naar huis, wij liepen met Gribaldifan mee naar de oprit waar mijn paps net kwam aanrijden (wat een timing zeg!) en daar afscheid genomen......
Tot op bokt!
Inmiddels waren Jurga en ik al in de auto gebivakeerd waar we uiteraard nog even moesten smssen...
en we zijn dus net bij mij thuis aangeland en we jumpen zo ons bedje maar in.....Het was weer de moeite waard om te gaan.... opnieuw gemeet en ziten kwijlen op de bank....
truste!

Vanmorgen.... om half 7 wordt ik mopperend wakker.... wat nu weer.... ik kjik naar buiten staat er een vrachtwagebn voor met tig heipalen!
en ja hoor die moest er bij ons 10 lossen (wij gaan uitbouwen)... nou al vroeg wakker... ik mopperen tegen Jurga....
was niet echt prettig! Toch weer in slaap gevallen en om kwart voor 9 werd ik wakker, Jurga was geloof ik ook al wakker (voor niets mn wekker gezet.. .die was niet afgelopen om kwart over 8) snel ff eten en aankleden en naar Leonardo toe... die was al gepoetst de zadelmaker kwam, maar was ene uur te laat dus had zn eigenaresse hem al vast al gepoetst
(thanxs)Snel gebandageerd... witte uiteraard, ander schabrak eronder (ook wit!), Leo en ik moesten wel netjes tonen natuurlijk!
Ik heb hem ff losgereden daarna Jurga erop... ooh wat zit tie lekker....
ooh wat een heerlijke galop die zit echt relaxed!
al met al hij heeft goed ze best gedaan... uiteraard nog wat foto's gemaakt..... en dik een uur lekker gereden! Ik wordt eindelijk een beetje verliefd op mijn knollie!
(dat mag ook wel na een half jaar!
)Daarna weer door paps opgehaald en Jurga op station afgezet.... en nu ik ff bij bokken!
Het was onwijs gezellig en ik kijk uit naar de volgende keer!!!
haha grapje... is een beetje te ver