Net terug van een lekkere buitenrit in het Midlaarderbos

Ik zal even beschrijven hoe de dag er voor mij uitzag...
We begonnen de dag met Evelien (maxie) die om kwart over 10 een trailer kwam halen bij ons. Om 11 uur hebben wij een andere trailer gehaald zodat wij twee paarden mee konden nemen. Daar probeerden we Durante, Diana's (altingd) haflinger, op de trailer te krijgen. Helaas na veel proberen toch eerst maar Miranda opgehaald thuis die er gelukig wel zo in liep

Toch maar besloten om Darren mee te nemen waar Corina dan op zou gaan rijden en dan Diana op een huurpony.
Na dus veel gedoe op de vroege ochtend kwamen we eindelijk aan...
Iedereen was er al dus we hebben kennisgemaakt, opgezadeld en zijn van start gegaan! Ik eerst op Darren en Corina op Miranda omdat Darren eerst wat drukkig is me zijn amper 3,5 jaartjes jong.
Daarna al gauw gewisseld. We hebben de heenweg veel gestapt en een klein drafje gedaan. Evelien zei we konden wel naar de Appelbergen rijden dus daar zijn we heengeweest, waar we getrakteerd werden op een ijsje door een van onze vrijgevige nieuwe boktvrienden

Vervolgens weer verder, lichtelijk verdwaald op dit moment...
Op de terugweg veel stukken draf en galop gedaan zodat we nog (bijna) op tijd terug kwamen op de camping. Miranda deed onderweg nog even een drafwedstrijd tegen 1 van de huurfjorden die we helaas wegens tegenliggers af moesten breken. De rest zat in galop dus de beide racers waren aardig aan het strekken!!

De foto's duren een beetje lang met uploaden dus die volgen nog. Er zitten wel een paar leuke bij, vooral de groepsfoto is leuk geworden!
Ik zet de foto's of de link hier zo spoedig mogelijk neer.
Dames, ik vond het een geslaagde dag en we haden er heerlijk weer bij, en dat in half September!
Groetjes Anika