Afgelopen weekend zijn Christa (Christatjuh), Mary (Meertjuh), Sabrina (Princessie) en ik, Megantjuh er even lekker tussenuit geweest! We hadden een arrangement besproken bij Manege Van Loon in Loon op Zand. Hier dan de foto's :
Ingang Kamphuis:
Vrijdagavond hadden we een uurtje een buitenrit om het paard te leren kennen. Christa reed op Rambo, Mary op Elise, Sabrina op Jerry en ik op Randy

Ik:
Vlnr Sabrina en Mary
Dit is dan ons hok

Christa:
Mary:
Ik:
Maar goed, wij dachten dat we low-budget gingen maar het kon nog erger. Want deze hutjes bleken nog goedkoper! (Waarschijnlijk had je dan geen kapstok en geek gordijnen ofzo, meer kon je niet wegdenken uit de kamer

De stallen:
De manegepaarden, die stonden in stands:
Vrijdagavond, na de rit en het opfrissen even het welkomstdrankje innen op het terras

Groepsfotow

Pisnootjes

Zomaar een fotootje:
Cap lenen?

Zaterdag, een 4uursrit op de planning met tussendoor een stop om te eten bij een terrasje:
Wat kan je daar heeeeerlijk rijden

[img]Groepsfoto

Door het bos...
Sabrina.. Weer stuk door de duinen struinen..

Hippe Mary

Ik

Onze kanjer HUUB _/-o_ De eerste avond hadden we beetje een saaie begeleidster, de rit was niet zo spectaculair. Maar op zaterdag hadden we Huub, het klikte meteen en we hebben onwijs veel lolgehad. We hadden een superleuke route, over heuvels door takken, en heerlijk een stuk keihard lands de rivier gegaloppeerd!
We hadden gevraagd of hij ook niet op zondag met onze rit mee kon, want dan hadden we nog een 2uursrit op de planning. En gelukkig kon dat! Hij had ons wat crosshindernisjes beloofd en dat heeft hij waargemaakt. Helaas viel er bij de eerste hindernis al een meid af, maar ze wou nog wel verder proberen. Na een stukje rijden nog wat hindernissen langs een slingerpad (allen met vluchtroute als je niet wou springen !!) maar helaas nam zei de hindernissen wel en viel ze weer. Dit keer had ze haar arm bezeerd en moesten we haar bij een restaurantje afzetten om opgehaald te worden. Helaas konden we hierna niet meer springen

Na 4uur kreeg iedereen toch echt wel pijn in zijn kont.. Dus moeten we nog ver

Helemaal bekaf na 4uur bijkomen...

De beruchte hit-tax (of zoiets

Ons mislukte diner die avond.. Wat een poedersuiker bediening hebben ze daar zet

Het ontbijtzondagochtend..
Nog een laatste drankje voor we naar huis gaan.. Alleen is daar niks meer van terecht gekomen

Christa zegt in Mr Bean stijl gedag tegen Manege Van Loon ( en dan voornamelijk het restaurant personeel!!

Dit was zo'n beetje ons weekendje. We hebben gigantisch veel lol gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar! Met eigen paarden dan wel

Hopelijk vonden jullie het een leuk verslag.. Mary, Christa, Sabrina, heb een onwijs leuk weekend met jullie gehad! Nogmaals bedankt voor mijn kadootje, jullie zijn top!!

XXMegan