Deelnemers boktrit 23 maart Gasselte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:24

*LOL* Nee hoor! Dat gaat helemaal goed komen! Lachen Ik wil natuurlijk ook een paar foto's van mezelf. Lachen

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 08:17

IK heb weinig meegekregen van het eten. Wat, wanneer, waar en hoe?

Maar wil er dan echt niemand met mij mee rijden?

Als het om avondeten gaat trouwens, dan kom ik niet eten, mijn meneer moet de hele dag werken en wil 's avonds ook graag een happie doen... Helaas is de McDrive hier in Assen tijdelijk buiten werking (hij balen natuurlijk...).

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 10:37


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:07

NOG EEEEEENNNNN NACHTJE SLAPEN ??

Dees ben je al wakker ?? zorg je we dat je je niet verslaapt morgen Tong uitsteken .

Dees

Berichten: 18922
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:05

zzzz.....zzzzzz.....HUH?....
O ja, ja, ja, ik moet de wekker wel zetten.....

Mallerd, ik slaap al zeker 5 nachten met 1 oog open.....ik durf geen slok koffie meer te drinken, dan slaap ik echt helemaal niet meer...

Ik wil dus ook eigenlijk niet frontaal op de foto, mijn wallen zullen het licht op een zeer akelige manier weeerkaatsen Haha!

Maar eh...ik heb mijn route al gepland en het paard staat al praktisch op de trailer, [naam verwijderd] komt eraan Vingers aflikken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:49

Ik neem toch voor de zekerheid mijn eigen zadel mee het zal niet de eerste keer zijn dat ik onder de blaren zit van zo´n rit pfffffff.

Nee heb ik ja kan ik krijgen ihihihihi.


IK HEB ZIIIIIIIIIIIIIIINNNNN.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:38

dus jij gaat met je paard langs vele paarden en gaat op de gene rijden waar je zadel op past?
vinden ze dat wel goed bij de manege Verward

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:53

Ik neem dek ik niet mijn eigen zadel mee
want ik zitbij meertje in de auto en prisca en zij nemen beide hun zadel mee..dus dat gaat niet passen
ik ga nu lekker naar huis en zie jullie morgen
ben t herkennen aan een blauwe rijbroek , blauwe jas en een vreselijke nieuwe grote veiligheidscap! Misselijk

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 16:06

Ik ook: blauwe rijbroek en blauwe jas en een championcap. Bovendien hebben Marloes en ik ook allebei blond haar dus dat wordt nog lachen Haha!
Verschil zal waarschijnlijk zijn dat Marloes laarzen aan heeft en ik chaps.
Ik ga zo richting Aldira en moet dan niet vergeten om 2 zadelbontjes mee te nemen en mijn cap Schijnheilig natuurlijk.
Want morgen is the big day!!! Ik heb er echt zin in, hoop dat we onwijs mooi weer hebben en leuke paarden onder onze kont. Maar dat zal wel lukken!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:13

Haha, ook al blauwe rijbroek en blauwe jas? Haha! Same here, die rijbroek moet ik alleen nog ff meenemen vanavond Lachen

Maarre... daarbij verschijn ik met mijn vader en een grijze auto, witte trailer en een groot bruin paard Knipoog

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:14

Citaat:
Ik ook: blauwe rijbroek en blauwe jas en een championcap. Bovendien hebben Marloes en ik ook allebei blond haar dus dat wordt nog lachen


Zal ik me daar dan ook maar bij aansluiten? Ik trek in elk geval ook mijn blauwe jas aan en mijn blauwe of bordeax rijbroek. En mijn Cascootje.

En ja, ook ik heb blond haar!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 16:30

Oh ja bordeaux, die kan ik ook nog aantrekken. Dan is het Kitty en Marije tegen Marloes en Nienke Extreme duivel

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:38

Hmmmmm... zou ik dan toch nog origineel zijn, met m'n zandkleurige rijbroek? Lovers

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:40

Die heb ik ook nog hoor, Elles! Zie de boktrit in Schoonloo...

Maar die jas die ik toen aanhad durf ik niet meer aan sinds er een Gronings meisje zo aardig was een vete op te starten tegen mij omdat die jas zogenaamd oranje zou zijn....

Vandaar de blauwe jas.

Marije, doe jij ook maar je bordeax-broek aan, dan staan we samen sterk!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:44

denk dat ik mijn bordeaux mondini aandoe die zit zo lekker. En idd die LELIJKE casco op mijn kop hihi.

Ik ga gewoon kijken wat ze kunnen doen en willen ik heb weinig zin in blaren enz.... Als hetniet lukt jammer dan.

NOG EEEEN NACHTJE Lovers . pfff s morgens eerst nog langs leys *huil*.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:46

Elles schreef:
Hmmmmm... zou ik dan toch nog origineel zijn, met m'n zandkleurige rijbroek? Lovers


mmm, hoe zand kleur heeft jouw zandkleur rijbroek?
Ik wou net zo orgineel wezen als jou Knipoog !!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 16:47

Zadnkleurige rijbroek heb ik ook nog. Hmmmz wat een luxeprobleem. Bij welke groep wil ik nu horen? Haha!
Ik twijfel nog tussen mijn borseaux en blauwe rijbroek. Heb btw ook nog een zwarte en een groene maar dan hoor ik weer nergens bij. Huilen
Kijk als ik nou wist wat voor paard ik kreeg dan kon ik mijn rijbroek er alvast op afstemmen Schijnheilig

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:53

Cody schreef:
Kijk als ik nou wist wat voor paard ik kreeg dan kon ik mijn rijbroek er alvast op afstemmen Schijnheilig


Kunnen we toch morgen ter plekke onderling ruilen? Geen probleem! Want als ik inderdaad die vliegenschimmel krijg, dat kan natuurlijk niet bij m'n rijbroek...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:59

hahaa we gaan rijden hoor ipv het geven van een modeshow?? of moet ikmijn ANKY outfit aandoen Schijnheilig Schijnheilig .

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:15

ik denk dta ik mijn......
owneee ik ga niet mee dus willen jullie allemaal net doen alsof er niets gebeurt zodat ailin en ik ons maar samen gaan vervelen zonder de gedachte dat jullie het zo ontzettend naar jullie zin hebben.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:26

aaaah mallien we gaan je missen hoor in je bonte combi *huil*.

pff eindelijk een meeting met weinig aapjes hihihi Tong uitsteken .

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:26

En ik trek aan....

Nee, ik ga net als Marjolein balen dat ik met dit mooie weer thuis zit. Ik moet verven, nieuwe tegels leggen en de tuin mooi maken. Dus het paard mag weer lekker veel in de weide staan. Huilen


Frank

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:29

Neem contant geld mee! Je kunt daar niet Pinnen!

Ik heb dus net gebeld en de definitieve aantallen doorgegeven. Mocht er plots toch nog iemand zijn die mee wil, dan kan dit nog wel. Stuur mij dan even een PB!. Zoals hierboven al staat kun je bij de manege niet Pinnen, dus neem contant geld mee.

Om 13.00 uur moet iedereen aanwezig zijn. Er zijn evt. caps te leen. Marije, Kimmy en ik zijn er al rond een uurtje of twaalf aanwezig (waarschijnlijk iets eerder) om te helpen met de voorbereidingen. Hoe eerder je komt hoe beter Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 18:33

Heeft iemand misschien het telefoonnummer van Ilindra? Ik heb haar wel gePB-t, maar nog geen reactie gehad, en ben bang dat ik haar niet meer spreek voor morgen. En dan weet ik dus niet of ik wel met haar mee kan rijden.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 20:33

Yes, het is geregeld, ik mag met Sarah met Ilindra mee rijden!
Ik heb er echt zin in, hopelijk Sarah ook! Knipoog

Honeybee, fijn dat jij je camera meeneemt, de mijne is nog steeds bij de reparateur Frusty