Haha, nou heb je niet gezien
Ja het was best uit te houden daar
Al was het wel vermoeiend om van vrijdag avond half negen tot zaterdagnacht 1 uur te feesten en te stampen
(nou ja, waarvan wel minstens 6 uren in de auto gezeten
)
Ja we hebben echt even een rondje nederland gemaakt. Van huis (Leeuwarden) naar Nunspeet om de kaartjes voor mysteryland op te halen en daarna door naar Gemert (zo ongeveer tussen nijmegen en shertogenbosch), waar die club Time Out zit en van Gemert naar een hotel in Haarlem waar we vrijdagnacht om een uur of 6 aankwamen. Toen konden we tot 11 uur ff slapen, maar ik kon om een of andere reden niet slapen
dus heb alleen maar wat gelegen en was om 10 uur er alweer uit, maar ff blokje om t hotel gelopen
en toen rond 1 uur moesten we uitchecken en zijn we naar Mysteryland vertrokken waar we maar 5 minuutjes met de auto van verwijdert waren. Toen ons daar helemaal uitgeleefd. (jawel zonder drank
want moesten nog terug naar frl rijden natuurlijk) rond een uur of elf zijn we die kant weer op gegaan met wat extra bagage in de achterbak (bestelbusje mee
) wat vage gasten die ook graag mee wilden naar frl
nou ja vooruit dan maar. en toen kwamen we rond een uur of 1 weer aan in Leeuwarden. Dit keer over de afsluitdijk gereden, wat ons rondje compleet maakte
Ik moet zeggen toen ik rond 2 uur eindelijk lag was ik wel zo van de wereld 
Iemand nog foto's zien???