Ik had afgesproken om thuis te eten dus hebben we thuis frietjes gegeten en daarna zijn we mijn paardje (Solide) gaan rijden.
Na het rijden gedoucht en toen in pyama (jaja een echte pyama-party) en knuffels in de aanslag, op de bank geploft om Saw te kijken

Later lekker slaapjes gaan doen want de volgende dag weer een vroege dag.
Bf was zijn zoontje gaan halen en zo hebben Arie en Suus Tijs gemeet, Arie moest jammer genoeg alweer snel weg dus die op tijd op de trein terug gezet en Suus is nog een tijdje gebleven. Nog ff lekker met Tijsje gespeeld en toen was het voor Suus jammer genoeg ook weer tijd om richting Diemen te vertrekken

Zondagavond is Maartje (knightloekie) nog met vriendlief en hebben we gezellig een avondje met z'n 4en gekletst. Was ook erg gezellig. En zekers net als met Suus en Arie voor herhaling vatbaar. Natuurlijk ook met Marlies en Mars, maar die zie ik zoiezo al wat meer

Nu komen de foto's, zijn er erg veel want ik kon niet kiezen

Nou eerst bij M'liesje en haar kanjer appelViento
Jaja balkjes lopen, spannend
Marsha als trouwe toeschouwer

Onze toerist Suus

En we mochten de primeur meemaken, een springende Viento
En Vient netjes ingereden, maar appels eten

Nadat we Arie hadden gehaald en lekker onze buikjes vol hadden zijn we naar Solide gegaan. Ik mocht als eerst.
En daar is Suus weer MET digi

Ons model Arie
En toen was Suus
En Arie natuurlijk ook, die was ook lekker in haar nopjes

Solide werd helemaal verwend door Suus met de appels, dat vond ze echt heerlijk
En van 2 kanten werd ze gefotografeerrd.
Hier begonnen we aan de film, de eerste foto's stond ie nog niet aan

Toen konden we nog lachen
Knuffels in de aanslag
Tijdens de film:
Oren dicht
Arie je nagels!!!!!!
Toen de film was afgelopen
De afgekloven nageltjes van Arie
En de volgende dag toen Tijsje er was:
Mijn bf met Tijs en Suus in de tuin
Suus offerde haar water op
En toen kreeg hij van zijn papa zijn eigen beker
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeh
Oeps beetje teveel

En nog 2 foto's van de zondagavond met Maartje en haar bf, zij waren beide helemaal in love geworden op de poes van de buren die altijd bij ons in de tuin rondzwerft

Sorry voor de hoeveelheid, maar het was gewoon een geweldig weekend waarin je heel veel foto's kan maken en dan moet je ook nog kiezen welke wel en welke niet want ik heb er in mijn mappen nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer zitten