Oorspronkelijk was er het plan om bij Ermelo de Veluwe op te gaan met een aantal Haflinger gekken, maar toen ik voorstelde om hier in bij in Arnhem te komen rijden zodat ik ook mee kon, was dat ook goed!
Om 10 uur stonden Angelique (roderigo), ik en de paarden al helemaal klaar om te gaan.
Om kwart over 10 kwamen daar Sabrina ([***]) en Jackyline (jacky) aan. Omdat Roos (Alacairion) en Marjon (Cissie) er nog niet waren, is Sabrina even met dr paard in de binnenbak gaan stappen.
Gelukkig duurde het niet lang tot zij er ook waren. Nadat hun paarden gezadeld waren, konden we vertrekken!!
Gelijk na het oversteken van de weg was er een 'hindernis' om te overwinnen. Het pad was volgelopen met water, waar Djanna niet doorheen wilde. Dat werd dus even afstappen en mee stappen door het water.
De rest van het Deelense bos was er nix aan de hand. We hadden lekker gedoucht (druppels van de bladeren

De snelweg onderdoor was voor sommige nog wel spannend, maar het ging allemaal goed

Het was nu een stuk stappen langs de snelweg. Aan het einde was een wildrooster, dus ben ik afgestapt om het hek ernaast voor iedereen open te doen zodat iedereen erdoor kon.
Kort daarna kwamen we eindelijk op de hei aan! Hier hebben we een stukje door het bos gedraafd, tot we op een plekje kwamen waar we eventjes wat foto's wilden maken. Maerwin had absuluut geen zin om op de foto te gaan met die hele groep, dus die moest maar alleen

Hierna hadden we de groep gesplitst, want een paar wilden wel galloperen, en een paar niet. Roos stapte uit voorzorg maar van Vief af, want er kwamen ook 2 paarden ons in galop tegemoet. Uiteindelijk toen de hele groep compleet was, vond Piërro het wel tijd dat de 3de er nu eens af zou gaan

De rest van de Koningshei zijn we gelukkig zonder ongelukken overgekomen! Vivara, Maerwin, Jiske en Djanna vormde mooi een viertal achterhoede. Doorvoor kwamen de twee bruine; Roanda en Piërro. En aan kop Grand-Prix haf Nancy

Helaas ging het vlak voordat we thuis waren weer fout. Jiske kreeg zin om te bokken, en bokt Jacky eraf. Gevolg een hersenschudding

Afgezien van de 2 valpartijen was het voor mij zeker een geslaagde rit! Zeker voor herhaling vatbaar!

* Foto's volgen nog