ik ga ook....beetje moelijk om elkaar te herkennen ( het staat iig zovreemd om daar in je rijbroek te gaan staan )lijkt me het beste als je elkaar gewoon al op een andere meeting leer kennen en dan elkaar weer zie op LL
Ohw leuk!! Staat er nog iemand op de campingplaats??? Weet niet of dat ding er weer staat, maar anders kunnen we een keer afspreken bij die hele grote wortel
Hmmz, je bent vast niet de enige Patricia! Jeetje wat heb ik altijd ruzie met dat ding en al helemaal als je erin moet liggen slapen op een luchtbedje! Gelukkig heb ik nu de dikste mat die zichzelf om moet blazen die ze in de winkel hebben zodat ik mijn vakantie op texel ga overleven. Maar naar lowlands gaan we mooi met de caravan!
ikke wil ook nog steeds!! helaas is er niemand van het groepje van de vorige 2 keer die ook gaat, ja me ex maar daar heb ik echt geen behoefte aan!! heb nog geen kaartje gekocht. de wortel staat er volgens mij niet maar vast iets anders.
goed ik hou het hier wel een beetje in de gaten misschien wordt het nog wat kwa meeting,
Ik ga er ook heen! Als het maar geen rottige plensbuien worden, ik heb de foto's van vorig jaar gezien en de tent gaat never nooit zoveel water buiten houden, we hebben hem al getest namelijk. We nemen ook allemaal extra zeil mee.
Wat zijn jullie plannen over hoe vroeg je er aanwezig moet zijn wil je een redelijke plek kunnen bemachtigen op de camping?