Haii Ik weet niet zeker of die hier hoort..! Maar wie gaan er allemaal van jullie naar het Horse Event op 17 september? Ik ga erheen met Renee( Renee91 hier op bOkt)! Het lijkt me echt supergaaf! Wie is er al welis heen geweest? KusS Sabiientjje
Vorig jaar ben ik er geweest! Toen mocht ik meerijden in een clinic van Albert Voorn! *o/* Was echt leuk om te doen!!! Later stond er ook nog een kort verslag in het tijdschrift Bit. (inclusief foto) Maar het Horse Event is echt leuk hoor!! Heel veel verschillende takken van de paardensport, dus voor iedereen wat wils!!
Wat voor clicnic was het dan van Albert Voorn!! (Heb nOg nooit van hem gehoord trouwens ) En had je je daarvoor opgegeven? of werd je gewoon uitgekozen?
Ben vorig jaar met mijn paard geweest, wij deden mee met het programma 'eigen paard'. Ik vind het beslist niet voor herhaling vatbaar, ik vond het saai. Ik vermaak mij geweldig op Jumping A'dam maar horse-event vond ik 3x niks. ( Ook slecht gregeld trouwens)
vrijdag zitcompetitie? die is toch op zaterdag de halve en zondag de finale?! ik doe ook mee en ben er als het goed is zaterdag en zondag ik ga iig samen met judith (winnetou van bokt)
Wat voor clicnic was het dan van Albert Voorn!! (Heb nOg nooit van hem gehoord trouwens ) En had je je daarvoor opgegeven? of werd je gewoon uitgekozen?
De clinic had ik gewonnen via het tijdschrift Bit! Maar Horse Event is vooral leuk als je echt voor de clinics komt. (vaak in de zogenaamde Bit-piste) Kijk anders even op www.horse-event.nl