Paardenkamp voor oudere jeugd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

Paardenkamp voor oudere jeugd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 16:00

Hallo,

ik rij altijd samen met mijn vriendin Meike (helaas nog geen bokker) Wij zijn 20 en 22 jaar oud, het leek ons leuk om volgend jaar een kamp te organiseren voor de oudere jeugd, dus voor jeugd tussen de 18 en 25 jaar (Ong) Wie zou wel willen komen??

We wonen beide op een boerderij een kleine kilometer bij elkaar vandaan. Voldoende stallen hebben we niet, maar weiland genoeg. Ook hebben we een paardrijbak en we wonen maar een klein eindje van het bos vandaan. We wilden dan een soort kamp doen die niet echt georganiseerd is. Gewoon lol hebben, rijden wanneer we willen, stappen, of waar we dan ook zin in hebben. Kosten voor eten e.d. worden dan gewoon gedeelt.

Dit zijn de dingen waar we zoal aan dachten. Het is nog een plan, dus ideeen zijn welkom.

Groetjes

Kieffer

Re: Paardenkamp voor oudere jeugd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 16:05

Jammer dat ik nog geen 18 ben, maar ik vind het wel een leuk idee
Beetje een globaal programma maken met dingen die jullie willen doen is misschien wel handig, en alvast een beetje bepalen wat jullie gaan eten.
Verder gewoon veel lol hebben natuurlijk

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:16

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa super. Ik ben 19 en nog een kind (betreft paarden). Ik vind het hartstikke leuk om een weekje alleen maar tussen de paarden -mensen te zitten. En heel veel lol maken. Koekhappen, pionnenrace, buitenritten.

Ja hartstikke leuk.

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 13:03

lijkt me ook erg gaaf ik ben 19!!
Maar waar is het ergens??

bambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 13:05

Lijkt mij ook gezellig! Lekker paardrijden maar van uitgaan ben ik ook zeker een voorstander hoor!

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 15:20

We wonen in de buurt van Emmen in Drenthe. We hebben ruimte genoeg om met een heel stel te kunnen slapen.

Je kan hier echt heel mooi rijden. We hebben in ons bos nog geen ruiterpaden en je mag bijna overal komen. Je hebt mooie lange crosspaden, bossen, heide enz.

Je kan hier best leuk stappen. In Emmen zijn leuke kroegies en voor het ruigere werk kan je vanaf hier heel goed naar ZAK in Uelsen (Duitsland) Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden hier.

Wat vinden jullie moeten we heel strak een bepaalde leeftijdsgrens aanhouden? Ik vind niet echt, het moet gewoon gezellig worden en als je 17 bent en wil toch graag komen moet dat toch kunnen ( is mijn mening)

Het lijkt me idd wel slim om een rooster voor het boodschappen, koken en corveeen te maken. maar een echt dagplanning vind ik niet echt. Iedereen moet denk ik zelf weten wat ze wanneer doen, wanneer ze rijden en als we zin hebben in koekhappen kunnen we dat spontaan doen wanneer we daar zin in hebben.

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 16:56

he in Emmen kan nog wel komen met mijn paard, als vervoer kan regelen want in woon in de buurt van zwolle dus!!!
Maar wanneer gaan jullie dit doen? Want zit ff met me vakantie werk, laatste 2 weken van augustus heb ik vakantie!
ik hoor wel....

Het lijkt me in iedergeval heel leuk

xx_hanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 16:37

Vind het een heel stoer idee, miss dat je ook niet iets van een kleine clinic zou kunnen doen ofzo? (tis maar een ideetje, Dan leer je ook nog iets haha.) Maar is wel heel leuk, lekker lol hebben en uitgaan is natuurlijk ook toppie. En dat zou dan volgende zomervakantie zijn??

Wel heel leuk:D

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 14:49

Jah, volgende zomervakantie. Wanneer precies weten we nog niet. maar als we definitieve plannen hebben horen jullie dat natuurlijk.

Een clinic geven is wel een leuk idee. Ik denk dat ik zelfs wel iemand weet die dat kan doen.

Groetjes