Het idee is om hier een onderlinge wedstrijd te organiseren,waarbij alles kan,dus je mag in de klasse starten die je wilt ,en evt kunnen we ook kur op muziek doen...
en dan af te sluiten met een BBQ,er zijn hier stallen waar de paarden in kunnen verblijven,ik heb 2 bakken,1 voor de wedstrijden de ander om in los te rijden,en voor mensen die dat willen,er staan 2 caravans te samen voor 6 a 7 personen,om te kunnen blijven slapen.
mijn stal zit 8 km onder Roosendaal,net over de belgische grens...
voor ideen of belangstelling graag reageren zodat we kunnen zien of het een leuk idee is...
de datum gaat bij voldoende belangstelling in overleg..
Kür op muziek was mijn idee , want ik ben er eentje voor mij & Quiny aan't maken, en ik zou die liever eens "uittesten" voordat ik die hier op onze onderlinge ga rijden.
Ik vind het heel leuk idee Wil nog steeds een keertje zo'n soort wedstrijdje om met Leo voor de eerste keer te lopen Mja, kop van noord holland is best wel uit de richting
haha ,ja dat is wel uit de richting,voor mensen die het echt leuk vinden,er is een mogelijkheid tot overnachten!!
een jury moeten we zoeken,dus mss een bokker die wil jureren???
de binnenbak is 20m x 50m en de buitenbak is 20m x 40m
toeschouwers zijn ook welkom,tuurlijk,als het maar gezellig is,en natuurlijk heb ik evt wel wat handen nodig die helpen,met drinken en eten en de paarden!!!
nee het beste is om ze in de buitenbak te doen,het dak van de binnebak is nogal laag....en buiten is veel lekkerder...
en Joeybabe,het is echt puur voor de lol,niets geen wedstrijdgevoel,meer gewoon voor de lol een wedstrijdje rijden...zo kan bv een b ruiter een z proef rijden,of een kur op muziek...
Iedereen iets meenemen is ook een optie, ik weet niet wat het beste is voor u?
September is perfect voor mij, dan moet Moon toch gespeend worden en kan Quiny zonder haar veulen komen
En dan wb proeven enzo, mss is het daar nog wat vroeg voor enz., maar gaan het de Nederlandse proeven zijn, of die van de UDR/VLP? (Dan kunnen we allemaal massaal beginnen oefenen )