Boktrit midlaren 10-07

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corinagirl

Boktrit midlaren 10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 18:03

Ik heb mee gedaan aan een boktmeeting in Midlaren . Het was een erg mooie dag dus we hadden er allemaal wel zin in! Er waren 4 gehuurde pony's en 5 eigen paardjes mee. Het was erg gezellig!
Alleen wel een tegenslag gehad . De pony waar ik op reed (gehuurde pony) verloor onderweg een ijzer en liep daarna kreupel, dus ik besloot om er naast te gaan lopen. Gelukkig was het niet zo ver meer lopen (10 minuutjes ongeveer). Ronald ging mee op de fiets trouwens. (Ronald1982)
Deze mensen gingen allemaal mee: (boktnamen )
xxjollyxx, corinagirl, sweetwendy, fjordjuhz, faxa, arnoud, annepan,tomaatje en horseloverx.

Hier dan de foto's :
Aan het opzadelen:
Afbeelding
En weg:
Afbeelding
Afbeelding
Wendy met whoopy in draf :
Afbeelding
Ikke op stuud :
Afbeelding
Arnoud, fjordjuhs en horseloverz:
Afbeelding
Faxa, Jolien,sweetwendy en ik:
Afbeelding
Arnoud:
Afbeelding
Ronald! Kun je ons bij houden :
Afbeelding
Ik lopend op de terugweg.... hoezo had ik het warm :
Afbeelding
De anderen hebben nog even een half uurtje gereden, toen ronald en ik er alweer waren. En na het half uurtje kwam de rest aanrijden :
Afbeelding
Afbeelding
En weer afzadelen:
Afbeelding

Ik hoop dat de anderen het ook leuk gevonden hebben .

Tomaatje

Re: Boktrit midlaren 10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:33

Gezellig was het zeker! Best wel jammer idd van je pony Maar volgende keer weer beter Fres heeft er iig geen trauma's aan overgehouden *hoop ik*

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:38

Ziet er gezellig uit!

annepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:40

Leuke foto's! Het was echt heel gezellig, en ik hoop dat meer dat vonden en tamara: bedankt voor de lift Ik hoop dat mn pony snel weer beter is....

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:09

ja het was wel gezellig ja!
Alleen jammer van die tegenslage !
Maar goed, je kan ook niet alles hebben he
en we hebben elkaar tenminste kunnen ontmoeten hahha
Doen we vast nog een keertje met meer mensjes erbij

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:24

Volgende keer wil ik ook weer mee;en dan neem ik m'n eigen haffie mee,maar dat word eerst flink oefenen met trailerladen

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:37

Was gezellig vanmiddag... En wat een verrassing dat ik zelfs op een foto sta, haha

Ging alleen zelf niet rijden omdat ik afgelopen jaren vrij weinig had gereden en ik eraan tijfelde of dat dan wel verstandig zou zijn. Had naderhand wel op paard me gekunt, zulke rustige beestjes....

Meefietsen bleek juist veel gevaarlijker! Een tegenligster schrok van de paarden en viel toen heel raar opzij en reed zo op mij. Ze lag eerst op de grond en ze kon eerst niet opstaan. Helemaal geschrokken en beduust. Later kwam ze met hulp weer overeind en de schrik zat er nog wel goed in maar alles was goed met haar verder. Alleen mijn fiets is van achter bij het spatbord en die stangetjes daaraan kapot gegaan, maar dat komt wel weer goed.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:40

altingd schreef:
Volgende keer wil ik ook weer mee;en dan neem ik m'n eigen haffie mee,maar dat word eerst flink oefenen met trailerladen

hehe en dan neem ik jorina mee, ook in die trailer waar durante in gaat..he diana

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:49

Ronald1982 schreef:
Meefietsen bleek juist veel gevaarlijker! Een tegenligster schrok van de paarden en viel toen heel raar opzij en reed zo op mij. Ze lag eerst op de grond en ze kon eerst niet opstaan. Helemaal geschrokken en beduust. Later kwam ze met hulp weer overeind en de schrik zat er nog wel goed in maar alles was goed met haar verder. Alleen mijn fiets is van achter bij het spatbord en die stangetjes daaraan kapot gegaan, maar dat komt wel weer goed.

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:22

Ook ik vond het een hele gezellige rit!
De volgende keer ga ik ook zeker weer mee

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 20:45

Ronald1982 schreef:

Hahaha dat was echt grappig . Sorry Ronald . Maar die vrouw kon niet fietsen .

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:38

annepan schreef:
Leuke foto's! Het was echt heel gezellig, en ik hoop dat meer dat vonden en tamara: bedankt voor de lift Ik hoop dat mn pony snel weer beter is....

Ja, jij was het dus op bokt Sorry, zulk soort dingen onthoud ik nooit. Ging het vandaag alweer wat beter met haar?

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:52

ut was heel gezellig hoowr:P als we ut ng een keer gaan doen zal ik mn ouders ff over halen dat k faxa mee mag nemen:P das toch wel leuk:P en ronald... hihi die vrouw kon niet fietsen:P...

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 11:22

Zooo..en wat gaan jullie bokkers vandaag allemaal doen? Vandaag is lekker mijn vakantie begonnen
Ik ga vanmiddag eerst m'n haffie ff aandacht geven,misschien nog ff rijden..Daarna Corina helpen met Fritsie de friezie
En daarna gaan Corinagirl en zweetwendy en ik een tochtje maken met m'n welshpony+kar,áls 't niet te warm weer word vanmiddag tenminste..

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 19:03

altingd schreef:
Zooo..en wat gaan jullie bokkers vandaag allemaal doen? Vandaag is lekker mijn vakantie begonnen
Ik ga vanmiddag eerst m'n haffie ff aandacht geven,misschien nog ff rijden..Daarna Corina helpen met Fritsie de friezie
En daarna gaan Corinagirl en zweetwendy en ik een tochtje maken met m'n welshpony+kar,áls 't niet te warm weer word vanmiddag tenminste..

Oepsss dit hoort hier niet;whahah!!
Dit hoort bij het topic; mensjes uit het noorden

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 00:06

Ik vond het een reuze gezellige rit. Lekker dichbij, dus geen gezeur met vervoer (ook een keer wel lekker) en toch meeten. Volgende keer meeting Schipborg I?

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 08:54

Lui ofzo?

Ik vind het best

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 09:07

Arnoud schreef:
Ik vond het een reuze gezellige rit. Lekker dichbij, dus geen gezeur met vervoer (ook een keer wel lekker) en toch meeten. Volgende keer meeting Schipborg I?

Waar ligt dat?

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 09:23

Schipborg ligt behoorlijk vlakbij De Bult.
Gewoon die lange weg vanuit de Bult afrijden en dan bij het kruispunt oversteken en dan ben je er al zowat.
Dacht ongevere een half uurtje vanaf De Bult

annepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 10:01

Tomaatje schreef:
annepan schreef:

Ja, jij was het dus op bokt Sorry, zulk soort dingen onthoud ik nooit. Ging het vandaag alweer wat beter met haar?

Yeah, it was me En t gaat eigenlijk niet zo best met dr. Heb toen ik weer op stal was direct dr benen afgespoten, en doe dat nu 3x per dag 10 min lang. Ze loopt er nu bijna helemaal niet meer op. Maar ik het gaat elke dag wel iets beter, dus ik denk dat het over een week, 2 weken wel weer *wat*beter is...

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 09:46

Hallo allemaal!!

Was leuk en gezellig he!!
moeten we zeker nog een keer gaan doen, maar dan wel op een andere plek waar we paarden kunnen huren (maar misschien kan ik dan wel mee op mijn bijrijdpaard)....
moeten we maar even gaan bekijken.... maar ik huur geen paard meer bij de bult!!!

Wel jammer dat er een aantal mensen zijn die zich hebben opgegeven en niet zijn komen opdagen (zonder afmelding)

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 10:52

@ Arnoud Is het niet zo dat je bij de Borg (met al die fjorden) in Schipborg paarden kan huren?

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:42

Volgens mij is dat alleen met huifkar, maar je kunt wel in Schipborg ijslanders huren....

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:43

Als er interesse voor is wil ik wel een nieuwe meeting openen

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 15:19

Arnoud schreef:
Volgens mij is dat alleen met huifkar, maar je kunt wel in Schipborg ijslanders huren....

Oja dat is ook zo. Even niet aangedacht!
Opzich lijkt het mij wel leuk een nieuwe meeting. Neem aan dat je je eigen paard ook weer rustig mee kan nemen dan
Wat mij betreft mag je dus ene nieuw topic openen!