We waren met de volgende bokkers.
Eefjuh112 [Eef]
Sjellii [Shelley]
Jigger_Lief [Charlotte]
vinci [Delanie]
XChantal [Chantal]
Chantal [Chantal]
kwitnie [Chantal]
Zirkoontje [Mirjam]
Krato [Sanne]
Christyy [Christy]
imposant [Denise]
jongleurtje [Marloes]
schapendoes [Marloes]
En ik

Daar gingen we dan. De wekker liep om 6 uur af om vervolgens 7 uur te vertrekken.

OP naar de 1e les. Wij hadden zelfs ook een boktgroepje voor de les. Jigger_Lief, Schapendoes, Vinci en ik

Op dag 1 is er volgens mij niet echt heel erg veel bijzonders gebeurd dacht ik ??? maar de 1e dag hadden we een bed voor onze kamer deur geschoven zodat we via het raam naar binnen moesten of helemala niet naar binnen konden sorry nog marloes en denise

Oke Dag 2. Vroeg op... 7 uur al

Ow ja Shelley had in de springles ook nog een leuke stunt. Ze ging over een steiltje en verloor haar beugel en hing er een beetje half naast

's avonds was het eten [helaas] niet echt lekker en we moesten het maar doen met de vla

Oke dan zelf maar met de rijdende kanarie naar het dorp. [Erg handig iemand met een rijbewijs

Op woensdagochtend om half 9 's ochtends hadden we dus springles en zat er als een malloot op met dus wat hoofdpijn en misselijkheid... OKE ik drink nooit meer op een instructieweek

Op woensdagochtend kwam ik ook tot de ontdekking dat Riki al een hele tijd het biks van daar niet had gegeten dus daar moesten we maar even iets aan doen. Ik mijn moeder opgebeld om te vragen of ze een zak muesli thuis wilde halen en dat even kwam brengen want het was op woensdag kijk-dag. Om half 2 hadden we les van de engelse mevrouw die in de Intermediar I zat. Onze paarden waren wat moe en Marloes [schapendoes] deed die middag niet mee omdat ze vond dat ze maandag niet goed les gaf. Dus die engelse zei dat we veel stapoefeningen gingen doen. OKE mij best

Maar uiteindelijk gingen het boven de verwachting want bij ons alle 3 ging het buitengewoon goed als je alleen maar B oefeningen gewend bent.

’s Avonds was het tijd voor de barbecue. Ik was het kaartje kwijt van de barbecue [whoops] maar Chantal wilde wel iets voor mij op de barbecue leggen.
’s Avonds ging “ONS SAN” nog even met Krato rijden. Eerst in de Beaxtrixhal en later nog even in de buitenbak. Eef, Shelley en ik gingen door de bak rennen terwijl Sanne aan het rijden was. Natuurlijk moesten wij ons dressuurtalent even laten zien. Door bijvoorbeeld achter Krato [Sanne haar paard] aan te rennen, de wissels om de pas, wissels om de 2-pas en de uitgestrekte draf [nu maar hopen dat Krato goed op ons heeft gelet en nu weet hoe het moet

Op woensdag avond heeft Shelley voor mij de keuzeles opgegeven omdat ze per sé wilde dat ik de crossles ging doen. Ja Baas

Oke dan

Toen ik wakker werd de volgende ochtend was ik misselijk en had wat hoofdpijn

Men begint met losrijden. Dirk-Jan had gezegd dat we met losrijden in galop om [ruim] rond de waterbak te galopperen en dan in de verlichte zit gaan zitten om de rug van het paard te ontlasten. PRIMA. Doen we even…. Dacht ik… Riki zag water en ze dacht UHHH NEE hier ga ik ECHT niet langs. En ja je raad het al… daar lag ik. Heerlijk in het zand

Marloes vond haar Haflinger erg goed terwijl die niet eens 5 in-uitjes achter elkaar sprong of een dikke boom. En ze kwam met de zin: “Wat zouden jullie zonder mij moeten”

Die middag heb ik lekker bij de springlessen op het gras gelegen en de slappe lach gekregen over mijn 3 vallen tijdens de crossles. Erg grappig hoor. Charlotte deed net of ze een konijn en later een hond was. Ze hupt rond als een konijn, en zeikt als een hond. [Sorry Charlotte maar dit moest ik er echt even inzetten

Om half 7 stond de bus klaar om naar De Nieuwe Heuvel in Lunteren [een hengstenhouderij voor degene die dat niet weten] te vertrekken. We waren het KNHS Centrum net af tot Marloes de bus uit stapte op naar huis te gaan. Dag dag Marloes…

• Snelkookpan, Snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar houd ik niet zo van
• Alvleesklier, Alvleesklier maandagavond doe ik vermecelli in mijn bier
• Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.
• Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long
• Roerbakei, Roerbakei heroine dealen op de kinderboerderij
• Pijnboompit, pijnboompit liggend kan je scheiten maar het is beter als je zit.

Daarna heb ik de korsten van de pizza van Shelley nog opgegeten

Wat ook nog leuk was… Shelley sliep onder mij HAHAHA en ik ging haar uit bed blazen. Dat vond ze niet leuk en stond met d’r hand in de aanslag om mij te slaan. Niet lief Shelley

De laatste dag was aangebroken *huil huil* Vandaag gingen we naar huis. Ik ben ’s ochtends maar eerst even goed gaan ontbijten en daarna met de stal van Riki begonnen met uitmesten.. gelukkig had ik een kruiwagen. ¾ deel van de stal leeggehaald en nog ¼ deel laten liggen zodat ze niet de hele ochtend nog op de stenen stond want ik had om half 1 pas de keuzeles. Mijn bed afgehaald en alles wat ik niet meer nodig had ingepakt en naar de rijdende kanarie gebracht. Dat had ik alvast gehad. Toen nog de CD-Rom met 587 foto’s opgehaald. Waar ik trouwens best vaak op sta het zijn echt leuke foto’s geworden

Deze keer was ik niet heel erg misselijk vanwege de alcohol [

Daarna lekker uitgestapt… niet gevallen… wat heb ik toch een lievig paard

Nog even verder mijn stal leeggehaald en weer terug naar huis… om 5 over half 3 reden we weg bij het KNHS Centrum in Ermelo.
Iedereen heel erg bedankt voor de leuke week. En we zullen ook nog een soort van reunie gaan houden om alle herinneringen nog eens boven te halen

Het was een TOP WEEK!
En nog 360 dagen tot het volgende kamp… ik houd het op m’n kalendertje bij

Nog wat herinneringen:
* Fancy- avond
* Eef is groot en ik ben klein het is niet eerlijk

* Slaapzakken race
* 3 keer eraf vallen in een half uurtje
* De volgende dag gewoon weer met de crossles meedoen
* Marg blaast Shelley uit bed
* Met de gele kanarie op pad naar de kermis en naar de Edah ik was gewoon echt niet dronken
* Op een regenachtige avond met Eef en Shelley door de bak rennen en daarbij doen we de wissels om de pas, wissels op de 2-pas en de uitgestrekte draf
* Dirk-Jan lacht mij uit als ik in de blub val [ de rest die stond te kijken trouwens ook ]
* "HET IS PAS MAANDAG HOOR"
* Shelley en ik doen de YOSTI dans
* Marg krijgt iedere avond jeuk aan dr teen
* Hans Teeuwen rage