Jopie meets Ozep & Triumph

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Jopie meets Ozep & Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 17:07

Ja, vandaag was de grote dag. Ik moest vroeg op om op tijd bij Suzanne te zijn. Ik had namelijk gezegd dat ik die nieuwe aanwinst van haar wel eens van dichtbij wou bekijken. Nu heb ik inmiddels mijn rijbewijs, dus ik had makkelijk met de auto kunnen gaan, maar ja, ik was toch eigenwijs en ben te paard gegaan.
Joop opgezadeld, zelf dik ingepakt en gaan met die banaan. Hij was superfris, dus dat was lachen. Ik moest ook nog langs de trein, dus ik zag m al helemaal hangen. Jopie was superbraaf, heeft geen stap verkeerd gezet. Alleen knoerdhard gedraafd, dus ik was ruim op tijd bij Suus. Daar stonden de paardjes al buiten. Toen hebben we Ozep even verjaagd (vond hij niet erg want hij mocht de wei in) zodat Joop lekker in t zonnetje kon staan.
Daarna Triumph losgelaten. Lekker kereltje hoor! Ziet er helemaal niet zo groot uit, maar hij is toch echt aan de maat (net zo groot als mijn volwassen Joop). En lopen dattie kan! Ik wens Suus nu al succes met rijden! Ik denk niet dat ik zoiets ooit uit kan zitten. Wat een passen zeg, en dat voor zo'n uk... Je ziet wel heel duidelijk dat het nog een jong ding is, maar hij heeft er al wel flinke benen onder zitten. Joop had ondertussen zijn neus heel geïnteresseerd de bak ingestoken. Die stond er ook echt heel lief bij.
Ozep en Jopie hebben over het hek nog staan knuffelen (en piepen, was echt heel maf). Ozeppie moest nog gewassen worden voor de wedstrijd. Dus mocht hij zich niet meer vies maken... Hij vond het volgens mij helemaal niet zo erg, want hij stond nog steeds lekker in het zonnetje. Jopie en Triumph hadden er meer problemen mee... Die moesten toch echt heel nodig om aandacht zeuren.
Uiteindelijk moest ik ook nog naar huis rijden en omdat ik me zo dik ingepakt had was dat nog wel lachen. De ondergrond was nog steeds hard, maar daar waar het ging hebben Joop en ik knoerdhard gegaloppeerd. Naja, Joop deed het en ik probeerde hem ervan te overtuigen dat het niet echt slim was... Op de terugweg vond hij de treinen echt opeens vreselijk eng, en daarom hadden we bijna een fietser omvergelopen. Lips are sealed Inmiddels zijn we allang weer veilig thuis...
Het was wel spannend, want Joop en ik zijn echt al tijden niet langs de trein geweest. En met zo'n enthousiasteling is het ook lachen geblazen, hij bleef maar gaan. Lovers

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 18:32

Jopie is zoooo skattig!

Hihihi, stond zo lekker te soezen in het zonnetje alsof hij al jaren paard aan huis is!
Het opjagen van Triumph en Ozep vond hij wel fascinerend hij keek zijn oogjes uit, behalve als ze hem passeerden, dan deed hij een klein pasje terug en knipperde eventjes.

Triumph heeft btw ook nog even met Jopie geknuft en daar kwam niets geen geluid bij kijken....

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:45

Gaaf zeg! Lijkt me een leuk gezicht die humpies bij elkaar.

Binnenkort maar een Joopsel en Triumph in 't echt bewonderen, begin toch wel heel erg nieuwsgierig te worden, Ozeppie heb ik al vertroeteld Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 03:03

Hee, da's leuk zo'n meeting! Makkelijk dat je er zo heen kunt rijden! Haha! Joop is gewoon stoer, ik zie hem daar al helemaal staan en dan op de terugweg lopen klieren met Laudine! Lachen

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 11:41

heej leuk joh!!
ik ben trouwens bezit met de enige echt gribaldi fansite!!
misschien straks leuk om er een mooie foto van triumph op te zetten!!!
groetjesj eannette