Goedzo Signe!!! Ik heb op 18 juni gestemd, 17 juni kan ik ook wel, 19 juni ook 16 juli kan ik niet, dan zit ik op de boot richting Wales. Maar we kunnen dan wel vanaf mijn huis doen....toch?
Ze hebben het er hier thuis over dat het snel 1.5 uur daarheen rijden is. Sorry dat is me net iets tever hahaha, misschien is er een lief persoontje die me kan halen
Hai.. helaas liggen inmiddels de zwemtouwen er en zijn er dus ook meer recreanten aanwezig. Een toekomstige rit zal dan in de avonduren gepland moeten worden ( eind vd middag) En voor het echte zwemmen moet je paard onder de touwen door kunnen/durven...
Kissbambino is verdwenen uit dit topic zie ik. Dan zou ik eventueel wel mee kunnen? Neem ik kissbambino ook mee (het geval is dat we met z'n 2en 1 paard hebben Findira is van ons beide.. ) Wanneer is de rit gepland? Ik weet niet zeker of ik kan komen, weet niet zeker of de trailer dan thuis is.. maar zet me maar vast op 1 of andere lijst samen met Marlot (kissbambino).. Thanks!
er zijn dus al wat data verstreken en helaas liggen de touwen er inmiddels en is het terrein bevolkt met dagjesmensen. maar misschein kunnen we daar dan omheen plannen. LAs je de datum doorgeeft, dan kunnen we daar vanuitgaan.
Lijst van mensen hebben we dus niet. ik kan alle data, klaasjuhh kan 17 july..
aah mag ik oowk mee? hoeveel km is het vanaf de Krite naar jou huis klaas? anders kom ik wel op mn poonie. Als jullie et willen
Van mij mag je mee Marjolijn, maar dan moet je nog helemaal door Boornbergum, Drachten, en opeinde, dat is gauw al een km. of 10 á 15 hoor...Tenzij je met het pondje gaat Heb je ook een pony dan Mar
Nieuwsbericht: Het strandje is opgenieuwd met een lekkere grote laag zand... de touwen liggen er nog steeds, maar Blizzard durft er onderdoor. In de weekende is het er druk met mensen, doordeweekse ochtenden niet. Ik zal nog eens kijken hoe het er `savonds is...
Is goed Signe! Ik ben er zondag nog geweest, was idd wel druk, maar achter de touwen niet. Als je langs de kant gaat kan je er ook overheen, daar licht het op de bodem....