aangezien een paar mensen ChingYi's topic over een wedstrijd meeting hebben verknald... zet ik het voor haar ff opnieuw!
heyhey ik wou misschien in de zomer een wedstrijd organiseren(is nog niet 100% zeker, maar wel bijna ) het wordt gehouden midden in de zomer. Er zullen snacks en drankjes zijn. het wordt een dressuur wedstrijd. Er wordt een wel maar een b-proef gereden. Je moet een eigen viervoeter regelen en je moet eigen vervoer hebben. Je kunt er een beker winnen en er zijn rozetten. De leeftijd is van 9 tot en met 16. Er kunnen er 15 maximaal meedoen. Er zijn 3 bakken. Er is 1 ring waar de proef wordt gereden en er zijn 2 bakken om los te rijden. En desnoods is ernaast nog een mega grote wei. Het paard moet verkeersmak zijn, want de auto's en trailers moeten jullie een aantal meter van het terrein af plaatsen(dus moeten jullie een stukje met de paarden over de weg). Het zal heel leuk zijn. het wordt in 2 delen gehouden. De paarden die b-gericht of net L-gericht zijn die komen voor de pauze en de paarden van m en hoger(rijden wel allemaal de b-proef)die komen na de pauze. In de pauze wordt er (waarschijnlijk) een voorstelling gegeven. In de pauze zijn er snacks. Aan het einde zal de prijsuitrijking zijn.
Groetjes Ching-Yi en schijf je gauw in. De datum en tijd moet nog besproken worden. en denk eraan maximaal 15 personen
dit is de lijst met mensen die meedoen: 1. Patty (als ik mag van die van hermans den he ) 2.charelle op magic(als i kmag van mam denk wel 3. amy op phantom 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
jammer das wel heeeeel erg ver weg,, ik woon in dedemsvaart haha is een klein dorpje in overijssel,, bovenin,, dus das me net iets te ver van t goede,, anders had ik cker mee gedaan,,
dat is eidd wel wat ver weg ja...erg jammer zou wel leuk zijn geweest als jullie mee konden doen.
en voor de mensen die nog steeds niet weten waat het ligt....op www.anwb.nl kun je dat opzoeken en dan weet je ook precies de afstand vanaf jou woonplaats naar wessem toe
ja ja ja uhm...moet wel even kijken met die van hermans he die gaan binnenkort 2 1/2 week ongeveer op vakantie. en ik zal er dan tog met een van de pony's op een of andere manier moeten komen denk ik. wat gaan we doen enz ook al weer?
kheb nog een deelnemer erbij gevonden, (zit niet op bokt) 1. Patty (als ik mag van die van hermans den he ) 2.charelle op magic(als i kmag van mam denk wel 3. amy op phantom 4. jeske op dehma 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
Ok uhmmm Pattypaard en magiclover kunnen jullie het even navragen dan kunnen we namelijk even een datumpje prikken. Maar het is hier best wel slecht weer, ik wil het wel doen wanneer het droog is en de zon schijnt
ja k moe eerst wete wanneer da is en dan kan ik dat pas vragen anders gaan ze weer vragen naar wanneer enz. maar die gaan dinsdag op vakantie en wanneer ze terug komen weet ik niet precies maar ze gaan waarschijnlijk 2 21/2 week weg maar kunnen ook eerder terugkomen.
uhu ja als jullie anders zeggen op wat voor een datum jullie wel zouden kunnen (een aantal datums ) dan is het voor chingyi ook makkelijker lijkt me.
ik kan de 1e 2 weken nu niet. omdat de mensen bij mijn verzorgpony's weg zijn. ik weet trouwens ook niet eens of ik wel mag. naja. daarna zou ik dus als het goed is opzig wel kunnen mits ik mag dan