Ik kom er ook wel ff kijken, en ga wat mensjes waarschijnlijk meeten, kijk ook even bij WD : Almelose Ruiterdagen...wie gaat? Daar zijn wel meer mensen die misschien wel willen meeten
Ik meld me ook!! Ben er niet alle dagen (tsjah, zoals m'n ouders zeggen, school gaat voor), maar wel zoveel mogelijk. (school ligt er praktisch naast) Moet natuurlijk ook hw maken enzo, voor mij is een meeting in het weekend het makkelijkst, maar als het anders wordt, maakt het me ook niet zoveel uit. (25e heb ik zelf wedstrijd)
Omdat wij (ik en mijn vriend) de kant van Almelo op gaan verhuizen, hadden wij het idee om misschien een paar dagen op de Almelose ruiterdagen rond te hobbelen om zo te kijken hoe het zit met paardenland in het oosten. (en misschien wel mensen te ontmoeten ofzo)
Is dit een goed idee? of zeggen jullie als je niemand kent hoef je er zeker geen paar dagen te zijn
tuurlijk wel,moet je maar eens bij wd kijken er gaan zoveel mensen van bokt heen en dan kun je elkaar daar meeten,en je ziet een heleboel mensen die uit de omgeving daar komen
even een spoed vraag:weet iemand een persoon die mij kan helpen in almelo mijn groom heeft namelijk afgezegd.je kan bij mij intern,het gaat om 2 paarden helpen met verzorgen en voorlezen l1 en m1 alle hulp is welkom