Hier alvast maar een stempoll want alles gaat best wel door elkaar. 1 x stemmen op datum en 1 x op wat je wilt....ga je niet mee of misschien stem dan eerst nog maar even niet!
ik heb gestemd voor 25 juni, maar t maakt mij niet zo heel veel uit, 2 juli heb ik miss liever, dan heb ik meer tijd om alles te regelen.. en 25 juni heb ik net een meerdaagse achter de rug (= 5 uur op n dag op t paard:P)
ik heb gestemd op 2 juli, 2 uurs rit. Als je drie uur gaat met picknick dan heb je zo'n gekloot met alle paarden, en ben je ook maar 2 uur ong. op je paard. Das zonde voor de huurders, en heb ik zelf ook niet zo'n zin in..
isabel. je had er 4 juni bij moeten wezen toen was ike rook bij. hopelijk kunnen we volgend jaar met ze 2en mee. gaat het nou goed met amber met buitenrijden of is ze dan niet te houden?
uhm wil je dit topic alleen ff gebruiken voor die rit is mss wel handig: (rijtje ff blijven doorgeven anders dan vergeet iemand het weer) noekiejj(anouck) - verzorgpony
maarre ik had ff 1 vraagje.. ik wil best achteraan ofzo met carmel, maar k weet niet of dat goed gaat (aangezien skippie persé voorop wil en amie_x_mij erachter wil) maar k wil ut dus wle proberen, maar als ut niet goed gaat, mag ik dan please voorop?
als het een van deze data wordt ga ik niet mee.... 2 juli zit in in belgie bij een rockfestival en de weken daarvoor heb ik jentel nog niet op conditie aangezien ik die aankomend weekend pas weer ga oppakken na haar ziekte
noekiejj(anouck) - verzorgpony Melletjuhh (melanie) - eigen paard vinci (delanie) - eigen paard (onder voorbehoud) Gurly (melanie) - huurpaard Skippy ( stephanie) eigen paard
@ melletje ja als het echt niet anders kan. ik ga namelijk expres vooraan met noor en noek achter me zodat die pony's er niet vandoor gaan die zijn namelijk superdruk dus dat moeten we da nog maar ff bekijken