Om 11.20 stond ik al bij Miranda op se stoep om een lekker bakkie koffie te drinken. Toen deze leeg was, zijn we in mij auto vertrokken om naar het staion te gaan. Daar hadden we afgesproken om Lowara en Cinthy om te halen.
Op tijd kwamen ze aan... Gauw ff kennis gemaakt, en al lachend de auto ingestapt om vervolgens naar Het Lamoen te rijden.. De routebeschrijving klopte niet helemaal, maar we waren toch nog lekker vroeg aangekomen...
Eenmaal aangekomen kwamen we al gauw Crazymeis tegen, die ons samen met janet even uitlegde welke pony ongeveer welk karakter had..
Ik had gekozen voor Toontje, zoals de meisjes op de manege vertelde was deze erg sloom en had ik zeker een zweep nodig, Nou dat laaste was erg overbodig, zelfs zo overbodig dat ik de zweep regelmatig liet vallen onderweg

Maar goed, ondertussen Jody, en de drie andere bokkers (met eigen paard) waren ook gearriveerd.
Opstappen met ze allen en gaan met die banaan

Onderweg hebben we wel een paar plensbuitjes gehad, maar dat mocht de pret niet drukken

Lekker stukjes gedraafd en een aantal stukjes gegaloppeerd (zelfs Toontje had er veel zin)
hier de fotoos...ze staan niet op volgorde, aangezien ik 70 minuten ben bezig geweest om ze 1 voor 1 vd telefoon naar me pc te bleuthoothen

De halve groep bijelkaar
Toontje!!
Miranda
Lowara en Cintya..
Lissy
Jody
Kontjes

Cinty
Een heleboel bokkers

Lowara, cinty en Lissy
ikke
Weer kontjes

was er iets grappigs liselot?

koetjes
Jody voorop en de achterblijvers

Kortom een hele leuke rit!!
Zelfs zo leuk dat we met het wegrijden de kofferbak vd auto nog niet dicht hadden gedaan..hahaha