Heb even een stukje dat op marktplaats staat gekopieerd, zodat ik het niet zelf hoef te omschrijven

Tinkerfair Wedstrijden voor Tinkers.
Op zondag 17 juli 2005 tijd 11.00 uur, organiseren wij voor de derde maal in België de Tinkerfair!
Vaste Wedstrijdonderdelen zijn Dressuur, Springen, Mennen.
Dit jaar hebben we een zeer leuk CROSS COUNTRY PARCOURS voor de tinkerfanaten uitgestippeld. Tevens zijn we bezig met een WESTERN wedstrijdelement erin te voegen voor de westernliefhebbers onder de tinkermensen.
Uiteraard geld voor alle onderdelen wanneer er te weinig deelnemers zijn gaat zo'n onderdeel niet door.
Geinterreseerd om deel te nemen?
Deelname per onderdeel kost 7.50 euro bij deelname aan drie onderdelen krijgt u een korting van 2.50 , tevens een gratis consumptie plus entree voor 1e persoon extra per deelnemende combinatie. Inkom 3.50 euro.
Probeer u tijdig op te geven voor de westrijden, zodat we zoveel mogelijk kunnen plannen.
Ik kan waarschijnlijk niet met paard, want heb geen vervoer maar ik probeer wel die dag vrij te houden om te komen kijken

Ben vorig jaar ook geweest en de wedstrijdjes waren erg leuk om naar te kijken, vooral de caprilli

zie hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=ICRRTWDV