Ik kom uit elburg is toch ook dicht bij ermelo ??? Daar komen er zowizo al 3 vandaan hier Zigomar17 {ik} polly_amigo En fjordenlover komt uit t'harde dat is achter Elburg . Hoor ik erbij dan ????
sorry ik heb al lang niet meer hier geken... wij hebben ons paard in horst staan ja. jij dan?? ik weet niet wat we willen doen... maar het leek me gewoon wel leuk
Ik rijd soms op Heidi. Ik heb me paard op sonnevanck staan, en me verzorgpony staat daar ook. verder heben anouk en ik een heleboel shetlanders en 2 friezen waar we werken.
Jah volgens mij is dat die haflinger met die mooie manen Ehmm soms op Maandag tijdje geleden alweer volgens mij heb ik je toe nwel een keertje gezien maar ik ken je niet ,
we kunnen het ook een buitenrit gaan maken, de pony die we zouden meenemen is een 2 jarige shetlander hengst daar kunnen we nog niet op rijden, we kunnen eventueel in het bos gaan rijden? achter de manege seqouia?
ja kan best een keer maar dan wel in de zomer. ik loop nu nog stage en in het weekend heb ik ook nieyt zo veel tijd maar we kunnen van de zomer best is wat regelen!