wie wil mee met buitenrit? DE PUNT (vries, eelde,yde)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Jolien_

wie wil mee met buitenrit? DE PUNT (vries, eelde,yde)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 15:41

hallo,

ik ben opzoek naar iemand die een keer met mij mee wil om een buitenrit te maken.
Mijn (verzorg)paardje is wel verkeersmak (tenminste 2 jaar geleden), maar heeft een poosje stil gestaan.
nu wil ik een keer met hem een buitenritje maken, maar het lijkt me verstandig als er eerst een ervaren paard mee gaat.

Heeft iemand misschien zin om met mij een keer buiten te rijden?

het paard staat in De Punt. Het moet dus voor jou goed bereikbaar zijn (yde, vries, eelde??)
en misschien is het handig om even te vermelden: ik ben 18 jaar..

Anoniem

Re: wie wil mee met buitenrit? DE PUNT (vries, eelde,yde)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:42

Hmm.. Ik ben bijna 17 Knipoog. Ik wil wel mee? Haha!. Heb wel een beetje een opgefokt haflingertje maar verder lukt het wel. In eelder bos en sassenheim ofzo? Naja zeg maar als je het wat lijkt Knipoog.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 14:59

Ik heb het al eens eerder aangeboden Knipoog Je mag gerust een keer met me mee richting Noordlaren of het vierkantje Lachen

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 09:53

Dank jullie wel voor jullie berichtjes!!!
lijkt me leuk om een keer met jullie een buitenrit te maken, maar ik heb gister met de eigenaresse overlegt (= instructrice) en die zei dat het bij hem toch niet hielp als er een ander paard mee gaat (wist ik niet)...
Eerst wil ze graag dat ik te paard en zei te fiets een stukje gaat rijden... want hij wil bijvoorbeeld het erf niet af!

Ik dacht juist dat het handiger was als er een ander paard mee ging.. maar dat had ze al vaker geprobeerd, maar daar geeft hij niets om.. dus helaas.. maar het lijkt me wel leuk als meneer het erf-afgaan-syndroom afgeleerd heeft om dan een keer met jullie buiten te gaan rijden... deal???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:35

Ik vind het goed hoor! Haha!.