Vakantie met westernruiters, plekje vrij!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Vakantie met westernruiters, plekje vrij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 16:58

Hallo,

Welke westernruiter/amazone wil er graag eens een keer met gelijk gestemde zielen op vakantie in Laag Soeren bij camping Boszicht? Maar wil je niet op een georganiseerd ponykamp maar lekker zelf bepalen wanneer je wat wilt doen en ben je 20+?

Wij hebben met een hele groep mensen een dergelijke trip/avontuur geregeld, maar door prive omstandigheden kan ik niet mee in de week van 16 t/m 23 juli as en mijn plekje komt dus vrij. Er zijn nog 2 plaatsen vrij, eentje in een stacaravan en eentje in een gewone caravan.

Er gaan in totaal 12 mensen (allemaal dames in de leeftijd van 19 tot 40+) mee en het zijn bijna allemaal westernruiters en gezellige no-nonsense mensen.
Het is niet de bedoeling dat er maar 1 uurtje gereden wordt en dan de rest van de dag 'optutten en mooi zitten wezen', maar lekker uren het bos in (al dan niet gezamenlijk, is altijd bespreekbaar) en na afloop onder het genot van een wijntje/colaatje allerlei zaken bespreken of leuke dingen doen. We koken zelf of gaan uit eten, al naar gelang wat we willen.

Vorig jaar zijn we ook geweest en we hebben vreselijke lol gehad en ook veel leuke dingen gedaan en over van alles en nog wat gepraat. Door de diversiteit van mensen maak je een hoop mee en heb je gespreksstof zat!

In de caravan zitten in totaal 4 mensen en in de stacaravan totaal 2 mensen bijelkaar. Het plekje in de caravan kost voor de hele week (sober, douchen in toiletgebouw, incl stalling voor je paard en excl je verblijfkosten zoals eten/drinken) 98,-. Het plekje in de stacaravan (iets luxer, eigen douche) kost voor de hele week 150,-(incl stalling voor je paard en excl je verblijfkosten zoals eten/drinken).
Het is dus te doen qua kosten, verwacht echter geen luxe hotelkamer.

Het is de bedoeling dat Ed Goosens een dagje naar ons toe komt om enkele clinics te geven en een onderlinge wedstrijd na afloop. Er zit een manege op loopafstand en de ruiterpaden liggen letterlijk aan de overkant van de weg.

Voor meer gegevens PB me even als je interesse hebt.

groetjes
ciska

senga

Re: Vakantie met westernruiters, plekje vrij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:09

ik heb je een pm gestuurd

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 09:32

ik heb m gezien, heb je terug ge-pm-d
Het maakt niet uit of je dressuur of westernruiter bent, de meesten zijn echter western ruiters maar zullen het je niet 'aanrekenen' als je engels rijdt.... hahaha!

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 22:44

Wil je nog even kijken hoe leuk het vorig jaar was? kijk dan op
http://community.webshots.com/user/uddel2004 (We zaten toen op een andere locatie, maar zoals je ziet beregezellig!)
Ik ben de andere plek, die helaas vrij komt omdat mijn paard na een operatie en revalidatie nog niet klaar is voor lange bosritten. Ik baal er erg van maar ik wil niet te snel weer te veel van d'r vragen met het risico dat ik eind van het seizoen weer in Utrecht een paard op de operatietafel heb liggen! Heel erg jammer, want ik heb vorig jaar alles bedacht en georganiseerd en ontzettend genoten, maar ja zonder paard is het lang niet zo leuk! Ik kom wel een dagje ouderwets buurten dames!
Dus wie oh wie gaat mee?(of leent me zijn paard Haha! ..kleine kans zeker? Huilen )

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 22:53

Waarom is het nou weer vanaf 20+ Scheve mond Wil wel heel graag mee, ben ook westernruiter.... Huilen

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:22

hoi,nou ik ga mee en ga in de stacaravan slapen Knipoog ik heb eventueel wel een paard voor je beschikbaar strangertje.stuur me maar een pm

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 00:00

Geweldig..pm is al gestuurd. Reageer maar snel terug!..(heb al op je site zitten neuzen op zoek naar de tinker ha ha..!)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 09:23

OK, plekje in de stacaravan is bij deze bezet door Saskia (senga). Welkom en veel plezier gewenst!
Er is dus nu nog 1 plekje vrij in een gewone caravan. Nog iemand interesse?

loya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 13:29

Hallo mensen!

Ik (Annika) ga ook weer mee dit jaar met mijn 6-jarige arabierachtige beesie (Da Vinci) en het gaat vast weer beregezellig worden!

Leuk dat je mee gaat Senga! Waar woon je?
Zoek nog vervoer naar de veluwe nu Cis niet mee gaat... Huilen
Rijd je Engels of western?

Wel jammer dat Ciska niet meer mee gaat, zij is namelijk een vriendin van mij en tevens mijn instructrice.

Maar....we gaan er toch wat van maken met zn allen!

Groetjes Annika (leerdam)

Axel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:40

Hoi,

En ik ga ook weer mee met mijn Maflinger Axel ! Clown
We gaan er zeker weer zo'n feest van maken als verleden jaar.
Dus Ciska, ik ben bang dat je een hoop gaat missen. Jammer dat
je niet mee gaat en Mutti, we rekenen op je !

Yvon

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:28

Huilen Boos! Slapen Vork Mutti mag niet mee..de baas speelt niet mee dus geen lieve tinker (nog 1000x bedankt senga voor het aanbod!). Amerigo neemt mijn plaats in (als het goed is) en ik kom een dag/avond buurten om te kijken of jullie zich wel een beetje gedragen! Ik zit nog in de proeftijd bij nieuwe baas, dus ik heb niet veel in te brengen als ik mijn baan wil houden..en ik had die week na de misere met eigen paard al ont-claimd (zeg maar)..dat krijg je ervan! Ik wens julie heel veel plezier en volgend jaar ga ik zeker weer mee, op welk paard dan ook, ik reken erop dat jullie me weer uitnodigen!!...ik vind het niet leuk..bleh..

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:51

ik woon in deventer,en heb nog 1 plaats in de vrachtwagen vrij of 1 paard ter beschikking ik hoor het wel

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 22:15

Oh balen..schrijf dat nou niet..nu is het nog erger Lachen)...zal ik mijn baan gewoon opzeggen dan maar? of neem hem gewoon 1 dagje mee..?..grrrr..mutti ist boese!

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 07:47

kan ook,wil ze ook allebei meenemen.maakt niets uit.is wel lekker staat mijn maflinger ook niet alleen.ik zal er eens over nadenken wat ik doe,ik laat het je wel weten

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:15

oh hou me aanbevolen..wellicht dat ik dan vrijdag de 22e kan komen of zo..of zondag de 18e..yeehaa...senga, je bent een schat!

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 08:32

thnx,het is voor mij een kleine moeite.ik heb er een aantal staan dus waarom dan een ander niet het plezier gunnen