Hallo,
Welke westernruiter/amazone wil er graag eens een keer met gelijk gestemde zielen op vakantie in Laag Soeren bij camping Boszicht? Maar wil je niet op een georganiseerd ponykamp maar lekker zelf bepalen wanneer je wat wilt doen en ben je 20+?
Wij hebben met een hele groep mensen een dergelijke trip/avontuur geregeld, maar door prive omstandigheden kan ik niet mee in de week van 16 t/m 23 juli as en mijn plekje komt dus vrij. Er zijn nog 2 plaatsen vrij, eentje in een stacaravan en eentje in een gewone caravan.
Er gaan in totaal 12 mensen (allemaal dames in de leeftijd van 19 tot 40+) mee en het zijn bijna allemaal westernruiters en gezellige no-nonsense mensen.
Het is niet de bedoeling dat er maar 1 uurtje gereden wordt en dan de rest van de dag 'optutten en mooi zitten wezen', maar lekker uren het bos in (al dan niet gezamenlijk, is altijd bespreekbaar) en na afloop onder het genot van een wijntje/colaatje allerlei zaken bespreken of leuke dingen doen. We koken zelf of gaan uit eten, al naar gelang wat we willen.
Vorig jaar zijn we ook geweest en we hebben vreselijke lol gehad en ook veel leuke dingen gedaan en over van alles en nog wat gepraat. Door de diversiteit van mensen maak je een hoop mee en heb je gespreksstof zat!
In de caravan zitten in totaal 4 mensen en in de stacaravan totaal 2 mensen bijelkaar. Het plekje in de caravan kost voor de hele week (sober, douchen in toiletgebouw, incl stalling voor je paard en excl je verblijfkosten zoals eten/drinken) 98,-. Het plekje in de stacaravan (iets luxer, eigen douche) kost voor de hele week 150,-(incl stalling voor je paard en excl je verblijfkosten zoals eten/drinken).
Het is dus te doen qua kosten, verwacht echter geen luxe hotelkamer.
Het is de bedoeling dat Ed Goosens een dagje naar ons toe komt om enkele clinics te geven en een onderlinge wedstrijd na afloop. Er zit een manege op loopafstand en de ruiterpaden liggen letterlijk aan de overkant van de weg.
Voor meer gegevens PB me even als je interesse hebt.
groetjes
ciska