heeey.. ik woon in kaatsheuvel, ook best in de buurt. een buitenrit lijkt me leuk, maar iets anders is ook best grappig, weet alleen nog niet wat voor iets.. haha, misschien de stad in of iets leuks met de ponys doen, een buitenrit organiseren is altijd vervelend, omdat er veel mensen om de bossen heen wonen en iedereen het dichtst bij zijn of haar huis wil vertrekken, maarja, ik wil zeker meedoen!
ik ga ook wel mee als het mag ik woon ook in de buurt. ik heb alleen een span dus ik weet niet of iemand dat erg of eng vind met een buitenrit? anders kan er evt. nog wel iemand mee rijden die geen paard heeft.
Nouw ligt eraan wanneer want ik ben erachter gekomen dat mijn paardje wel in het bos kan alleen moet ik nog een keer met die man waar die nu staat buitenrijden om te kijken of die wel echt bomproef is . En als het in het bos is en ik kan(drukke agenda)dan wil ik wel eens kijken of ik mee kan en mag van me ouders.
hey zou ook graag mee willen maar me verzorgpony is nog niet helemaal ingereden maarjah als jullie over een half jaar ofzo weer zoiets voorstellen pm me ff, maar als jullie het dicht bij van loon doen dan miss wel kan ik een pony huren ik hoor het wel
sorry MissHaffie ik denk dat dat te veel wordt. ik vind 3 personen echt genoeg voor de frummeltjes. Maar het is ook echt niet fijn rijden met z'n vieren. voorop zit je nog wel lekker maar achter moet je dan met z'n tweeen op een halve vierkante meter staan.
Haike je mag wel met mij mee rijden hoor als je wil. wel even kijken of ik kan en papa natuurlijk om het hele spul daar te krijgen.
dat zou ik wel fijn vinden! Ben met oki nog niet zo vaak buiten geweest, dus ga liever eerst een paar keer alleen proberen. Met andere pony's is ze sowieso drukker.
ik zou ook wel mee willen maar dan moet ik nog wel even kijken of ik kan enzo dan wil ik graag een pony huren op de manege en dan wel Ciuffo ik heb daar namelijk 7 jaar gereden