Want moest alles voor Joëlle nog pakken en waterkoken voor d'r fles.
Om half 8 Patrick en Joëlle uit hun bed getrommelt en douche en aankleden maar.
Om half 9 gingen we richting centraal station om Joyce en Jari op te halen, die precies optijd aankwamen om 09.18uur. Werd al gebeld door marjolein dat ze wat later kwamen want hun bed was erg lekker!!!

Gelijk door naar blijdorp gereden want ligt er op 10 min afstand vandaan.
Daar de wagens in elkaar gezet.
En richting ingang.
Als eerste kwam Irma en Rob en Amy aan lopen.
Vrij snel daarna kwam Marjolein, Niels en Rafaél en Debora, John en Noa aangelopen.
En op wie moesten we wachten want ze was de weg kwijd!!!
INGE

Toen richting kassa gelopen en lekker gaan wandelen en langs een hoop dieren gekomen.
Om 11 uur moesten Amy en Joëlle de fles hebben dus hebben we even een pauze gehouden in het restaurant wat vroeger het verblijf van de Giraffen was.
Toen via de olifanten door, langs de neushoorns die erg lui waren.
Er riep er een nog weet niet meer wie leven ze wel!!!!

Rond 1 uur gingen we op het terras bij riviera hal zitten om onze zelf meegebrachten boterhammen te veroorberen.
Onderweg aten, Rafaël en Noa al mee van mijn boterham met kaas wat ze erg lekker vonden!
Na het eten zijn we de riviera hal ingegaan.
Terwijl we daar liepen heeft het even hard geregent buiten.
Via de Pinquins en de tijgers zijn we via de nieuwe speeltuin naar het oceanium gelopen.
In het Oceanium nam Irma en Rob en Amy afscheid van ons omdat Irma

Toen we buiten waren ging Debora en John en Noa ook richting auto want Noa was erg moe.
Wij zijn vlak er na ook richting auto gegaan waar nog even foto's werd gemaakt van Inge met alle Kids!
Marjolein en Niels en Rafaël waren al weg en wij waren nog aan het inladen toen Inge aan kwam rennen.
Die was zo slim geweest om de lichten aan te laten van haar auto dus haar accu was leeggelopen.

Gelukkig hadden de parkeerwachters van blijdorp startkabels dus met behulp van die kabels en mijn auto hebben we hem aan de praat gekregen en kon Inge richting Zeeland.
Wij brachten Joyce nog even naar station waarna wij richting huis gingen.
Snel gedoucht hebben en toen richting me schoonouders.
Wij waren om 9 uur thuis en heb het geen half 10 zien worden toen gingen mijn luiken dicht.

Vond het heel gezellig vandaag en we moeten snel maar eens een datum plannen om naar Artis of Dolfinarium (Misschien) te gaan.
Voor mijn foto's ga ik nog even iemand zoeken die ze er op wil zetten.
Groetjes Paulien, Patrick en Joëlle