ik wil wel mee. :p. maar ik zie je 11 juni wel. met fido:D ik heb chris10 gevraagd of we rondje zegersloot mochten. via mijn huis. zodat we niet langs of over die roosters hoeven. heb nog geen mailtje van haar gehad.
ik kan misschien wel vragen of ik een keer met dais daarheen kan komen. maar dan moet ik ook gelijk vragen of ze er een heel weekend mag staan bij fido ofzo of gewoon een dagje .. maar denk dat daisy dan helemaal gek word van het verkeer en alle enge dingen.
Ik weet niet hoe ver ze staat van Woubrugge af? als het niet al te ver uit elkaar ligt dan lijkt me het hartstikke gezellig om samen dan een buitenrit temaken.
Wat voor paardje/pony heb je? Braaf of niet? En volgens mij zit jij net aan de andere kant van Alphen. Ik woon in Boskoop, maar zit nog redelijk snel in Alphen. En meestal rijd ik tussen Boskoop, Alphen en Hazerswoude.
hey, Ik kan kiezen welke ik meeneem het zijn pony''s NRPS, het ligt een beetje aan de bui van ze maar als de merrie hengstig is dan neem ik de ruin. ze staan in woubrugge dus ik denk dat boskoop best ver ligt aan de anderen kant van alphen toch?
Wel een leuke pony. En ik weet eigenlijk Woubrugge niet eens precies. Ik rijd meestal bij ons in de buurt een uurtje of 2, en kun je best leuk rijden. Helaas zelf geen vervoer, anders zou ik wel naar je toe kunnen komen. Kun je wel leuk rijden bij jou in de buurt?
ik ken inmiddels 2 meiden waarmee ik nu af en toe mee ga rijden. met nienke ga ik waarschijnlijk 1 keer in de week mee. di eheeft een ijslander van 17 jaar. en is 1.27 m dus ze passen mooi bij elkaar. dat beestje ging ook in tolt wat is dat een aparte maar mooie gang.