buitenrit in Noord-Holland (1 april?)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

welke datum komt het beste uit? (onder voorbehoud)

17 februari
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 15:16

euh euh Flair is Pipo zijn vriendinnetje, nou ja, Flair vind dat Pipo haar vriendje is. Haha! pas op hoor, Flair is jaloers en gevaarlijk. *LOL*

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 17:27

Nou, Marlou wil wel delen, hoor. Die is niet zo snel jaloers! Knipoog . Maar een lekker vriendje is nooit weg. Dus...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 18:42

haha nou Flair is wel jaloers hoor, nou ja Pipo is natuurlijk niet echt haar vriendje. Flair mag van Cloris niet eens bij hem in de bak staan Haha! gemeen vind ik dat. pff.

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:36

Wat flauw nou, is toch gezellig Knipoog . Nou ja, ik zette Lou op de oude stal ook wel eens met haar vriendje in de bak en dan was het ook "feest", maar dat was een ruin... Wel apart: Na dik een half jaar kwamen ze elkaar weer eens tegen en Lou ging helemaal uit haar dak aan de trailer totdat Obiku naast haar aan de trailer stond. Het was in het Dijkgatbos, georganiseerd door de club en al die tijd heeft ze eigenlijk niet van Oob geweken. Heel apart die band, vanuit Oob is die wat minder, maar die laat het zich allemaal prima welgevallen.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 12:55

haha leuk is dat he, Flair is helemaal gek van de pony van een vriendin van me. Ze staan ook altijd samen buiten dus dat is echt een klef stel geworden.

Als Jasmijn (pony vriendin) ziet dat Flair zonder zadel met mij naar buiten gaat, begint ze te hinneken, dan weet ze dat ze ook naar buiten mag, en andersom ook.

En als ik flair los in de gang laat lopen gaat ze ook altijd bij Jasmijn staan, en dan gaan ze op elkaars schoft kriebelen, echt so cute.

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 00:31

*LOL* Nou, Warda vertelde me vanavond dat ze Flair ook wel aardig vond! *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 11:56

haha Flair is ook aardig!!!!

Maarre Warda liet het niet echt merken zondag, dat ze Flair aardig vond!!!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:33

hihi, maar normaal doet ze veel lelijker, dit ging erg goed!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:09

weten de dames al een datum Haha!

Pipo staat namelijk al ongeduldig te trappelen, wetende dat er meerdere merries meegaan Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 16:14

nou ehm, wanneer kan iedereen, 28 april valt af dan heb ik meeting bij Anneke in Alkmaar.

Verder maakt het mij niet uit, ik kan verder elke zondag.

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:51

Schrijf mij voorlopig nog maar af, er begint wel wat haar op de kale plekken te komen, maar het leek vandaag toch dat er één plek open was geweest. Terwijl ik niet rijd en niet met singel longeer... Vaag, maar waar! Het zal dus nog wel even duren voordat ik weer zover ben dat ik kan rijden, laat staan naar het strand.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 16:49

hmm jet dat is kl*te voor je. Heb je ook geen deken om die daar kan schuren?

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:08

Ik heb er al naar gekeken, maar volgens mij komt er geen deken daar tegen haar aan. Ik denk eerder dat het opengaat met het wassen, haar huid is best dun en gevoelig, dus nu spons ik haar daar en kom ik er niet meer met een borstel. Ik hoop maar dat dat helpt. Ik ga in elk geval meeten met Gomir op 1 april, wie komt er nog meer kijken naar haar wedstrijd? Kan ik daar ook metteen mee meeten Haha! .

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:25

Jet schreef:
Ik ga in elk geval meeten met Gomir op 1 april, wie komt er nog meer kijken naar haar wedstrijd? Kan ik daar ook metteen mee meeten Haha! .


Ik kom 1 april ook, hoe vroeg gaat iedereen?

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:05

Ik ben er rond half tien, als het goed is rijdt ze om ongeveer tien uur haar eerste proef, heb ik begrepen. Ik denk dat ik rond een uur of twaalf weer richting huis ga, even wat eten en dan naar Marlou! Denken jullie er wel om dat zaterdagnacht de klok een uur vooruit gaat? Uurtje korter slaap Verward . Of natuurlijk uitslapen Slapen .

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 19:20

Ik ga ook kijken!!! offcourse, is vlakbij voor mij. Hoe laat moet ze rijden? 10 uur? Dan zorg ik ook dat ik er om half tien ben, moeten we eigenlijk ff een plekje hebben waar we afspreken, het zal wel druk zijn.

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:41

Noem maar een herkenbare plek voor iemand die er al jaren niet meer geweest is... , dan sta ik daar!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 20:25

haha ehm ik ben er ook vanaf de kerst niet meer geweest, ehm we spreken af bij..... eeehh GOMIR!!!!!????!!! waar parkeer je je trailer?

gomir

Berichten: 25550
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:39

Ik ben er om een uur of negen wel denk ik, want ik weet niet precies wanneer ik moet starten *LOL* Iig in het groepje dat om tien uur begint en met mij mee drie mensen heeft Haha!
Het zal wel niet zo druk zijn(de eerste groep van vier zijn eigen leden) en ik ben tot dan toe de enige rapper dus ik ben erg herkenbaar Party!!
Onze trailer staat wel op het parkeerterrein(als ik niet ga lopen *LOL* ), een witte trailer met zilvergrijze terreinwagen. En als ik lopend ben is het die waarschijnlijk supervrolijke kale bruine met een rap-schabrak. Kan niet missen!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 20:39

Nou ja ik herken Gomir wel natuurlijk, maar de rest niet Haha!

gomir

Berichten: 25550
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 14:48

Misschien kunnen we 28 april. Dan mogen we nog net overdag het strand op, zijn er hier in de regio volgens mij geen wedstrijden, ik ben vrij en Flair heeft die dag toch vrijgehouden voor die meeting van Anneke die niet doorgaat...*LOL*
Hoe zit de rest op 28 april? (Jet, Marieke?)

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:03

28 april heb ik een wedstrijd met de gehandicapten in het Waarland. Verschillende verenigingen uit Noord-Holland doen daar aan mee, ik ben bij twee verenigingen betrokken, dus ben daar de hele dag onder de pannen. Allemaal rijden ze op paarden van het Waarland, extra spannend voor veel ruiters, vreemde manege, vreemd paard of pony. Meestal gaat alles goed en wordt het een erg gezellige dag, maar die dag geen strandrit voor mij dus...

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:05

28 april is denk wel goed, mocht immers toen ook naar die meeting van Anneke.
Kan ik met dat paard van Stefan? Is dat al zeker? Wiets heeft weer lekker duidelijk gemaakt zaterdag waarom hij niet mee mag *LOL* Keihard rechtdoor galopperen als hij op de volte moet in de linkergalop ed. Extreme duivel Eerst maar zorgen dat hij zich helemaal goed gedraagt (als je maar geen moeilijke dingen doet als je rijd is hij zo mak als ik weet niet wat, maar als je iets gaat doen wat hij niet leuk vind }> Rechtdoor galopperen is ook veel leuker! *LOL* )

gomir

Berichten: 25550
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:50

Ik heb stefan nog niet gesproken *LOL* Nou ja, zaterdagochtend kwam hij om kwart over acht aanlopen, maar voor ik over de schok heen was was het al tien uur en toen was hij gelukkig allang weg...Party!!
Op het strand hoef je trouwens geen voltes te galloperen hoor...daar kun je gewoon lekker rechtuit Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 14:40

haha ja en Marieke eindigt op het eindpunt van het strand, (waar is dat eigenlijk?)

En Carien??? schok, van Stefan, vind je het nou geen lekker ding dan???