Hoi, is er iemand hier op bokt die zin heeft om morgen gezellig mee een stukje te gaan mennen? Jauke staat sinds enkele weken voor de kar en ik ga er dus zo af en toe mee weg, maar dan moet ik wel een bijrijden hebben. Nu wordt het morgen heerlijk weer, alleen heb ik geen bijrijder... Dus vroeg ik mij af of er misschien iemand van Bokt is die zin heeft om mee te gaan?! In de directe omgeving van Best/Eindhoven kan ik je zelfs nog wel even komen ophalen mocht vervoer een probleem zijn Ik hoop op reactie! Overigens, als je morgen niet kan, maar wel een keer mee wil dan wil ik dat natuurlijk ook graag horen!
Lijkt me harstikke leuk, Daniëlle Maar dan wel een andere keer Kan ik meteen een beetje leren hoe je dat precies aanpakt, mochten we Wencke ook gaan beleren voor de kar
Jaaa, het was echt super! Heb ook nog buitengereden op een andere fries die daar stond, was ook echt superkoel . Ik ben echt helemaal friezen-fan sinds vandaag .
Ja, ben d'r even in Rooi wezen ophalen en daarna eerst het bos in achter het paard. Was wel een eindje stappen maar het was heerlijk rijden door het bos! En daarna hebben we Lianne opgezadeld en na even in de wei kennis gemaakt te hebben zijn Olga en Lianne lekker een stukje wezen buitenrijden. Ze is toch nog een uurtje weg geweest. En met dit heerlijke weer kon het niet anders dan dat het een geslaagde dag was!
He mensen, hier hebben we natuurlijk het grote Brabant topic voor! viewtopic.php?f=34&t=383969&hilit= Daar ga ik zo ook even vertellen wat ik allemaal gekocht heb!