Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit is echt super leuk mensen! Brammetje16 en ik zijn vandaag (zie onderschrift
) ook naar Eernewoude geweest, en daar hebben we gezwommen te paard 
Ik heb nog bij de Klaverkampruiters gereden lang lang geleden als jullie die kennen
Maar als je er zo leuk buiten kunt rijden moeten we dat natuurlijk ook even doen!! Weekends heb ik alleen meestal wedstrijden en zo maar datum komt nog wel even denk ik

hesterv schreef:Ik wil ook wel eens meeIk heb nog bij de Klaverkampruiters gereden lang lang geleden als jullie die kennen
Maar als je er zo leuk buiten kunt rijden moeten we dat natuurlijk ook even doen!! Weekends heb ik alleen meestal wedstrijden en zo maar datum komt nog wel even denk ik
![]()
![]()
=x= Hester

Mensen in boten, mensen die voorbij fietsten, kinderen met mobiels, en mensen die op het strandje lagen. Het is er echt leuk! Je kan heeeel ver het water in, Brammetj16 en ik weten er alles van! Of niet Nadine?
dat zien we dan wel weer..
en mensen onder rijden he
tsja moet je maar niet midden in het gras gaan zitten in een bocht
*niet dat wij zo langzaam reden*
haha maar ik ben nu dicht bij het beesterzwaag bos dat is wel jammer! Brammetje16 schreef:haha jaen mensen onder rijden he
tsja moet je maar niet midden in het gras gaan zitten in een bocht
*niet dat wij zo langzaam reden*
haha maar ik ben nu dicht bij het beesterzwaag bos dat is wel jammer!
Afgelopen zondag lagen ze er ook weer...
Wel zonde van je zadel dat je daar mee zwom of heb je gewoon een oud zadel op gedaan? Ik zou best mee willen alleen hangt dat van de datum af... Heb het de laatste tijd nog al drukjes
haha
maar wel lagguh als het door gaat moet ik even een trialer regelen
*