Snelle miniboktmeeting op De Landsmaat !!=)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Madelon

Snelle miniboktmeeting op De Landsmaat !!=)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 22:56

*dit topic op verzoek van Wesley *navidad*!! Tong uitsteken

Ja.. en dan wordt je ff op msn aangesproken dat je meegaat Wesley *navidad* bekijken met z'n paardjes.. oke.. zo ontstond er dus een miniboktmeeting tussen Wesley, Kim *mik_beer* en mij!

Kim en ik komen dus aanrijden bij stal.. Ik had Wes al wel eens gezien.. maar herkende hem niet echt Bloos Sorry Wes.. Maar gelukkig Kim wel Vork zo kwamen we toch nog bij de juiste persoon terecht! Knipoog Toen gingen we paardje bekijken.. hij ging eerst een 20 jarige merrie rijden.. Zij is altijd showpaardje geweest.. en was verschrikkelijk snel.. *bommetje Vork* Tijdens het opzadelen werd ik half verkracht door een hond.. Schijnheilig en we gingen ff kijken.. na een kwartiertje/20 minuten stopte hij er weer met het rijden.. omdat het beestje nog conditie moet krijgen.. Toen we terug liepen kwamen we een oud stalgenoot van mij en Kim tegen Lachen

Nadat we de merrie hadden afgezadeld gingen we maar even naar Carmen kijken.. Toen gingen Kim en Wesley.. het andere andere peerdje opzadelen.. terwijl ik bij carmen bleef.. peerdje was vervelend.. Toen Carmen klaar was.. ging ik maar ff Roosje beetje uitstappen.. jonge jonge.. wat een joekel van een peerd zeg Kwijl Ondertussen kwam Wesley terug met de andere.. deze paardje liep niet helemaal Rad.. en ging tegelijk met ons terug naar Stal.. toen kwamen we erachter dat ook Carmen op bokt zit Vork Poffie hier.. dus eigenlijk was het een minimeeting tussen: Navidad, Poffie, Mik_beer en Madie88.. het was iig heel gezellig!

En Woensdag komt Wesley naar ons Extreme duivel Knipoog

*Carmen.. Roosje is egt vooruit gegaan hoor! Haha!*

Navidad

Re: Snelle miniboktmeeting op De Landsmaat !!=)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 00:38

heej. Jah het was echt super gezellig. victory een 20 jarige morgan merrie van 153 die ik rij is 20, heeft altijd in de hoge showwereld gelopen zoals ik had begrepen, tis echt een bommetje maar wel een superfijne pony (he moet ff wennen aan pony) en wil echt voor je werken, aangezien ik niet te zwaar ben en je er geen kind op kan zetten rij ik haar bij. Met fheadra dat wist ik al dat die moeilijk liep maar wou het toch even proberen, maar na 10 minuten vertrouwde ik het niet. aangezien ze een drie kwart jaar geleden haar griffelbeentje gebroken heeft gehad en heel lang op de kliniek in lienden heeft gestaan, mogen we haar op therapeutische basis rijden, de ene keer loopt ze regelmatig de andere keer onregelmatig, het is heel verschillend, maar ze heeft er verder geen last van. (haar griffelbeentje is volledig operatief verwijderd en zit nu een kunststukje in, dus vandaar) als ze nu onregelmatig blijft zowel onder het rijden en onder het longeren, wil ik toch nog een keer de dierenarts er bij hebben, gewoon om te kijken of alles goed zit. want ze durft het been nog niet volledig te gebruiken, aan de hand is er verder niks aan de hand dus ik ga eerst verder kijken voordat ik weer ga rijden.

jammer dat je lyn niet onder het zadel heb gezien ze is nu 150 maar echt nog jong. (ook een morgan)

Enne madelon ik weet niet of jullie die roodschimmel hebben gezien die later naar de bak toe liep toen we trug stapte naar stal. die ga ik springen Haha!

Helaas moesten jullie weer snel weg anders hadden jullie nog wat mee kunnen gaan drinken in de kantine was echt super gezellig Lachen

ff oftopic.
madelon ik kan op dit moment even niemand aanmelden heel vaag maar msn heeft kuren ik stuur je even me email via pm.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 01:00

Btw, volgende keer wat langer meeten haha. en een camera meenemen Tong uitsteken

en vond het wel lief hoor ghehe dat je mee wou en zelfs je vriend er voor afzei Tong uitsteken

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 07:59

haha.. volgende x blijven we sowiezo langer..
en jha.. als je er een camera bij wil hebben Tong uitsteken moet het iig.. als ik me digi weer heb.. overdag enne buiten Knipoog anders gaat cam klote Tong uitsteken

Me vriend vond het helemaal niet erg.. die moest tog 5 uur op vanochtend.. en zou maar uurtje blijven dan.. dus maakte hem niet uit.. nu zie'k um vnamiddag Tong uitsteken Haha!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:31

He Wes, volgende keer gaat sowieso me camera mee, had 'm vandaag alleen iets dringender nodig, en fulltime batterijen nodig Tong uitsteken Gister snel m'n bed ingedoken, was heel moe Bloos! Lachen Maarja in ieder geval voor herhaling vatbaar hoor Tong uitsteken

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:38

hah aoke dan das dan afgesproken Haha!