*dit topic op verzoek van Wesley *navidad*!! 
Ja.. en dan wordt je ff op msn aangesproken dat je meegaat Wesley *navidad* bekijken met z'n paardjes.. oke.. zo ontstond er dus een miniboktmeeting tussen Wesley, Kim *mik_beer* en mij!
Kim en ik komen dus aanrijden bij stal.. Ik had Wes al wel eens gezien.. maar herkende hem niet echt
Sorry Wes.. Maar gelukkig Kim wel
zo kwamen we toch nog bij de juiste persoon terecht!
Toen gingen we paardje bekijken.. hij ging eerst een 20 jarige merrie rijden.. Zij is altijd showpaardje geweest.. en was verschrikkelijk snel.. *bommetje
* Tijdens het opzadelen werd ik half verkracht door een hond..
en we gingen ff kijken.. na een kwartiertje/20 minuten stopte hij er weer met het rijden.. omdat het beestje nog conditie moet krijgen.. Toen we terug liepen kwamen we een oud stalgenoot van mij en Kim tegen
Nadat we de merrie hadden afgezadeld gingen we maar even naar Carmen kijken.. Toen gingen Kim en Wesley.. het andere andere peerdje opzadelen.. terwijl ik bij carmen bleef.. peerdje was vervelend.. Toen Carmen klaar was.. ging ik maar ff Roosje beetje uitstappen.. jonge jonge.. wat een joekel van een peerd zeg
Ondertussen kwam Wesley terug met de andere.. deze paardje liep niet helemaal Rad.. en ging tegelijk met ons terug naar Stal.. toen kwamen we erachter dat ook Carmen op bokt zit
Poffie hier.. dus eigenlijk was het een minimeeting tussen: Navidad, Poffie, Mik_beer en Madie88.. het was iig heel gezellig!
En Woensdag komt Wesley naar ons

*Carmen.. Roosje is egt vooruit gegaan hoor!
*