Wie wil op vrijdag 29 april in Soesterduinen rijden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Michelle_

Wie wil op vrijdag 29 april in Soesterduinen rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 19:43

Op 29 april ben ik jarig en dan wil ik graag met mn paard in de Soesterduinen rijden omdat me dat mooi lijkt daar. Normaal loop ik stage op vrijdag maar ik heb vrij gevraagd, weet nog niet 100% zeker of ik vrij heb maar ik denk het wel.
Het is niet de bedoeling dat ik met dit topic een hele rit organiseer maar omdat ik de weg in de Soesterduinen niet weet vroeg ik me af of er iemand mee wil (die de weg weet) om mij te begeleiden Lachen? Mijn ouders zouden ook wel mee kunnen fietsen maar dan ben je toch weer gebonden aan stukken ruiterpad waar het fietspad vlakbij is (als dat er al is). Ik zit te denken aan een ritje van ongeveer 2 uur aan het eind van de ochtend/begin van de middag omdat ik om 4 uur thuis moet zijn voor mn eerste rijles (hoop dat ik dat allemaal red). Mijn paard is braaf, ook tegen andere paarden, ik zou het wel leuk vinden om even een sprintje te trekken Haha!

Mocht er niemand kunnen op 29 april maar je wil me opzich wel begeleiden dan zou ik eventueel ook wel zondag 1 mei kunnen.