Ruiterbewijsweekend Stal 't Reelaer 25/26 juni Wie gaat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Ruiterbewijsweekend Stal 't Reelaer 25/26 juni Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 20:08

Hallo,

Wie gaat in het weekend van 25/26 juni naar Stal 't Reelaer om zijn ruiterbewijs te halen?
Ik ben van plan om ook in dat weekend te gaan, en het lijkt me wel gezellig als ik iemand ken.
Dus wie gaat?

Groetjes karin

GeneralFlynn

Re: Ruiterbewijsweekend Stal 't Reelaer 25/26 juni Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:27

weet je misschien in welke plaats dat ligt?? en als je alleen je theorie over moet doen,kan dat dan ook in zo,n week-end??

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 21:32

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:36

volgens mij staat er al iets bij meetingen hierover

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:53

RaQuKA schreef:
moet je even op http://www.reelaer.nl/ kijken, ik weet dat niet uit mijn hoofd.

ik heb gekeken,maar het is best duur vind je ook niet? ik vroeg het voor een vriendin,die was gezakt voor theorie. ik heb zelf bij een boer in het weiland (en op straat) met een hele groep mijn ruiterbewijs gehaald,maar dat was toch zeker de helft!!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 09:18

Tinkerloos schreef:
RaQuKA schreef:
moet je even op http://www.reelaer.nl/ kijken, ik weet dat niet uit mijn hoofd.

ik heb gekeken,maar het is best duur vind je ook niet? ik vroeg het voor een vriendin,die was gezakt voor theorie. ik heb zelf bij een boer in het weiland (en op straat) met een hele groep mijn ruiterbewijs gehaald,maar dat was toch zeker de helft!!

ja ik vindt het ook duur, maar anders krijg je zoiets wat een vriendin van mij heeft gedaan, die moest elke week naar een stal rijden om daar lessen te nemen, en daar doe je dan best lang over.
Zij was dan iets minder kwijt, maar als je bedenkt dat je daar een weekend bent en ook nog eet, vindt ik het wel een mooie prijs.
Maar ik moet echt iets hebben waarbij ik het snel kan halen en met een andere pony, omdat de mijne niet kan springen, en niet lekker loopt in de bak.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 13:50

Ik ben de rop trektocht geweest daar is wel onwijs leuk, maar ruiterbewijs halen lijkt me ook leuk ze hebben daar een onwijs leuke springwij maar ze zijn wel duur dan wacht ik liever tot dat het hierkomt en ruiterbewijs is niet meer verplicht hoorde ik, omdat ze staats bobeheer niet meer betalen voor onderhoud, Heeft staats bosbheer gezegd dat je niet meer verplicht bent om je ruiterbewijs te halen. Ik heb het gehoord dan he, weet niet 100% zeker .

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 16:51

bolletje schreef:
Ik ben de rop trektocht geweest daar is wel onwijs leuk, maar ruiterbewijs halen lijkt me ook leuk ze hebben daar een onwijs leuke springwij maar ze zijn wel duur dan wacht ik liever tot dat het hierkomt en ruiterbewijs is niet meer verplicht hoorde ik, omdat ze staats bobeheer niet meer betalen voor onderhoud, Heeft staats bosbheer gezegd dat je niet meer verplicht bent om je ruiterbewijs te halen. Ik heb het gehoord dan he, weet niet 100% zeker .

dan ga ik het effe navragen, want als het niet verplicht is ga ik ook niet.
maar bij kraak doen ze niet meer he , anders had ik het ook daar gedaan.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 19:59

Niemand die dan gaat? Ziet er naar uit dat ik dan niemand ken.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 23:15

Ik ben afgelopen weekend geweest...er loopt daar nog een topic over hier op meetings. Het was super! Iedereen die twijfelt, of het te duur vind: gewoon gaan, het is het geld echt waard. Je krijgt er tenslotte drie keer paardrijden voor, een zeer goede theorieles, en ook nog een keer 'buiten'rijden in het dorp. En het is supergezellig en leuk, met goede paarden OK dan!

En maak je trouwens geen zorgen als je alleen gaat, ik was er ook bang voor, maar je kent iedereen zo, en de kamers worden ingedeeld naar leeftijd (en je kan nog altijd wisselen van kamer). Als je meer wilt weten, of foto's wilt, moet je maar even pb-en Lachen

Succes!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 09:46

Ik heb je topic gelezen inderdaad, het klinkt gezellig! Tja ik ken natuurlijk wel liever iemand, maar als ik alleen moet vindt ik het ook niet erg, leer daar wel iedereen kennen zoals je zegt Knipoog