strandrit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 20:59

heeft er iemand zin om naar het strand en de duinen te gaan, (Naar het strand door de duinen en weer terug door de duinen ) Op eigen paarden???
Wij hebben namelijk een goede plek om naar de duinen te gaan, waar je makkelijk met een trailer heen kan gaan, groot parkeerterrein met een paannenkoeken restaurant er naast, waar ook stallen zijn waar je water kan halen. Dat is wel makkelijk als je ouders de auto voor je moeten rijden. Het is in bakkum (johanna's hof)
dus als iemand zin heeft kunnen we dat misschien wel een keer doen???
Dan kan ik trouwens ook wel aan duinkaarten komen.
Heeft er iemand zin om hier een bok meeting van te maken ???
reacties graag
oja z'n rit duurt ongeveer 2uur en je kan daar geen paard huren ( is namelijk alleen een restaurant, met een grote parkeerplaats voor duinwandelaars)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 18:36

bekende plaats voor mij! maar ik denk nietdat ik eerderdan de zomer kan.zie vvdd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 19:15

Ja, lijkt me leuk ik ben nog nooit met m´n eigen paard op het strand geweest omdat ik dan geen idee had waar ik moest parkeren enzo.
Wel eens op een huurpaard geweest, ook erg gaaf.
Ik hoor wel wanneer en waar.

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:34

oke is goed maar ik denk ergens in april begin, als het dan kan. Ik weet eigelijk iet or er ook nog een leeftijd groep moeten stellen, kijk ik ben bijna 17 maar rij vaak in de duinen en op het strand, maar als er een paar 13 ofzo zijn en de andere 25 ofzo dan is er niet echt iets aan voor sommige misschien. Zo ik moet nog even kijken wat te doen, enzo
iemand suggesties????

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:34

sorry dit is mijn 2de naam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:06

Haha! Haha! Ik ben al een "oude taart" van 31 Haha! Haha!

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 12:33

als er toch niemand mee wil kunnen we het net zo goed niet doen, het is juist wel leuk om met eeen groep te gaan, maar ja..........
iemand nog ideën voor de leeftijd??
Ik weet de weg goed (reed er elke week, tot mijn mieuwe paardje kwam)
dus verdwalen zullen we niet, als iemand daar bang voor was

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 12:45

plaats: Bij het johanna'shof in Bergen, omg. alkmaar
daar is een groot parkeerterrein, met mogelijkheden voor water halen. met daar tegen over een restaurant/pannenkoekenhuis. Dat staad midden in de duinen. en je rijd dus zo weg de duinen in en naar het strand toe, z'n rit duurt ongeveer 2 uur. Ik hoop dat nog iemand zin heeft om mee te gaan. lijkt me wel een leuke bokt meeting.