Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjonrebel schreef:Ik wel (met het haflingerforum) en dat was super!! Tilburg is voor mij 1,5 uur rijden (even opgezochteen haflinger meeting heb ik nog nooit meegemaakt
Stado schreef:marjonrebel schreef:Ik wel (met het haflingerforum) en dat was super!! Tilburg is voor mij 1,5 uur rijden (even opgezochteen haflinger meeting heb ik nog nooit meegemaakt), dus ik moet wel even thuis overleggen of ze mij zouden willen brengen.
marjonrebel schreef:Ohw wat leuk had mij even gewaarschuwd dan dat er een meeting was!!... haha
Stado schreef:marjonrebel schreef:Ohw wat leuk had mij even gewaarschuwd dan dat er een meeting was!!... haha
sorry... Toen kende ik je helemaal nog niet (tenzij je op het haflingerforum zit en dan ga ik me nu héél diep schamen dat ik je niet herken...), want anders had ik je zeker meegesleurd, gheghe.
Er loopt trouwens nog een andere haflingermeeting, had je die wel al gezien? Van alacairon.
marjonrebel schreef:Nee ik heb deze niet gezien nee of bedoel je die hier op bokt loopt?...
Stado schreef:ohw, jammer. Je woont te ver weg voor mij, anders had ik je best op kunnen pikken. Maar dit is te ver om, dat gaat echt niet.
Gaat er niet iemand uit jou kant naar de veluwe? Ik zoek wel even...
Loverhorse schreef:Ik wilde ook graag mee naar de Veluwe met WenckeMaar dat zit
er helaas niet inZe zijn nu ook bezig om in Geldrop een meeting
te organiseren, dus misschien dat dat wat is?