buitenritmaatje omg. voorst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stado

buitenritmaatje omg. voorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 17:46

(amie_x_mij ik wou je niet na-apen hoor, ik vond het gewoon een super goed idee Knipoog ! En voor mij woon jij te ver weg... Huilen )

Ik ben ook opzoek naar een buitenritmaatje. Niet voor één keertje maar voor een vaste dag in de week (of in de 2 weken). Gewoon om lekkere ritten te maken. Liefst zo dichtbij mogelijk omdat ik met Stark niet zo goed alleen buiten kan rijden (met een ander paard erbij gaat het prima).

xkusssx

Re: buitenritmaatje omg. voorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 23:27

Stado schreef:
(amie_x_mij ik wou je niet na-apen hoor, ik vond het gewoon een super goed idee Knipoog ! En voor mij woon jij te ver weg... Huilen )

Ik ben ook opzoek naar een buitenritmaatje. Niet voor één keertje maar voor een vaste dag in de week (of in de 2 weken). Gewoon om lekkere ritten te maken. Liefst zo dichtbij mogelijk omdat ik met Stark niet zo goed alleen buiten kan rijden (met een ander paard erbij gaat het prima).

weet niet welke voorst je bedoelt maar men verzorgpaardje en ik missen ook een buitenritmaatje ik sta in etten maar daar is dus niet echt een mogelijkheid om echt lekker buiten te rijden.. denk te ver weg oko of niet\

Stado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 10:53

Ik bedoel Voorst gem. Voorst. Bij Apeldoorn. Je woont dus idd te ver weg. Jammer Verdrietig ...

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:40

Hmm ja Eefde is ook wel redelijk in de buurt, alleen niet even te rijden Verdrietig hemelsbreed is het niet ver... lijkt het je toch wat pb ff Knipoog