ik woon in barneveld, maar heb geen paard te beschikking, misschien heeft iemand een idee?
Tsja, mijn pony kan ook prima voor de kar, maar ik heb geen idee hoe ik die daar krijg. 2x rijden doet mijn vader echt niet (helaas). Achterop dan? hahaha Kun je daar niet een paard huren bij een manege ofzo? Dan kun je wel gewoon mee.
Ik heb nog twee pony's ligt er een beetje aan wanneer het is....(heb nu straf dus mag niet op de pony's rijden alleen op m'n paard) anders kan daar misschien ook nog iemand op.
nou, ideen zat in ieder geval! Ik heb wel zin om mee tegaan, liefst op een pony die iemand toch heeft staan waar ik op kan. Wil ook wel een pony huren, maar zit wat budget betreft niet zo heel ruim, dus......
weet niet hoe lang jullie willen wachten ik heb net m'n paardje weer thuis staan...(3maanden onder t zadel) dus daarmee wil ik dan eerst een paar keer mee oefennen voordat ik met een groep ga.
Ik wil eigenlijk het liefst komen als ik mijn E rijbewijs heb. Dan hoeft mijn vader niet wéér op te draven... Maar dat zal pas na juni zijn ben ik bang.
maakt mij niet veel uit t liefst eigenlijk ook wel na Juni dan ken ik m'n paardje wat beter en heb ik nog tijd zat om al een paar keer buiten te rijden.