boktmeeting heerhugowaard e.o.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

radnah2

boktmeeting heerhugowaard e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 02:21

Na vele heen en weer gesprekken hadden we dan eindelijk een datum vast en een tijd. Op het laatst kregen we nog te horen dat er iemand niet mee ging en echt op het laatste moment kon nog iemand niet dus wat eerst met ongeveer 5/6 mensen geplant werd gebeurde uiteindelijk door 2 mensen. Ook erg gezellig en we gaan gewoon nog een keer om te hopen dat er nu meer mensen mee gaan. Haha!

Maar ik had dus afgesproken met een persoon via bokt op een plek die we allebei kende. Omdat we elkaar totaal niet kende was dat dus wel handig Bloos zoals gewoonlijk was ik natuurlijk te laat Cool (een kwartiertje ongeveer). Sorry! Clown

Maar om ff alles te snappen. Ik ben de persoon op de draver (genaamd: Liberty) en degene met wie ik heb afgesproken rijd op de zwarte kruising fries (genaamd: Garant) (hoop dat ik het goed heb geschreven) Haha!

Maar we gingen via een weggetje door heerhugowaard noord meteen eruit Haha! Toen zijn we afgeslagen naar Oude Niedorp en daar hebben we een leuk rondje gemaakt. De rit duurde voor mij ongeveer 2,5/3 uur. Ik vond het zelf erg gezellig maar had aan het eind wel last van m'n kont en benen. Dromen

Maar hieronder zijn wat foto's:

Afbeelding
oke eerst maar foto's maken van ons op het paard. Dit is dus degene met wie ik heb afgesproken. Onze paarden wilde niet echt op de foto dus stilstaan zat er ook niet in. En al helemaal niet ff mooi gaan staan Tong uitsteken

Afbeelding
Oke ff naar het vogeltje kijken. Nee niet dat vogeltje Knipoog

Afbeelding
zoals hierboven beschreven hadden we veel moeite met stil staan.

Afbeelding
He! Daar loopt wat intressants.

Afbeelding
Eindelijk toch ff stil staan.

Afbeelding
Dit ben ik dus op m'n paardje. Erg leuk maar niet heus. Ze had er geen zin in!

Afbeelding
Denk toch niet dat ik leuk ga staan als daar een leuk paardje loopt. Ga zelf maar lachuh naar het vogeltje!

Afbeelding
Deze is wat leuker alleen wat vager (paard wilde niet echt stil staan Tong uitsteken)

Afbeelding
hahaha! veel gedoe om een paar foto's te maken met paarden die niet stil willen blijven staan!

Afbeelding
Deze is wat duidelijker. Zo herkennen jullie me tenminste! (Niet dat ik daar blij mee ben maarja moet maar). Ik ben niet echt iemand die graag op de foto gaat dus maar gewoon lachen net alsof je het leuk vind. M'n paard vond het al helemaal niet intressant! Bloos

Afbeelding
Oke dan maar wat leuks aan de teugel maar het ziet er niet uit. Geen idee waarom ik zo erg naar achter zit en zo lijkt het wel alsof ik het bit uit z'n mond ruk! Maar voor de rest is ie wel leuk Haha! Ach gut

Afbeelding
Oke maar snel over naar de omgeving. We hebben een stukje langs de weg gereden en door een dorpje maarja niet echt intressant om op de foto te zetten. Maar dit stukje was wel erg leuk en mooi! Dus op de foto!

Afbeelding
Oke ook even een foto van bovenaf! Erg intressant Knipoog

Afbeelding
We hebben veel lol onderweg!

Afbeelding
Dit was een erg lekker stukje om te galloperen! Beetje nat nog maar straks in de zomer zal dit heerlijk zijn Vingers aflikken

Afbeelding
Oke ook nog even de buurman op de foto!

Afbeelding
En van achtere ook nog een foto. Niet intressant maarja moet toch ergens foto's van maken Tong uitsteken

Afbeelding
Nog een keer de achterkant van de buurman en de bovenkant van m'n paard d'r hoofd!

Afbeelding
Niet huilen hoor! We gaan nog vaker een ritje maken!

Afbeelding
Nou doegggggggggggg!

Afbeelding
Doeiiiiiiiii! Knipoog

Afbeelding
Ze heeft toch wel een leuk koppie!

Afbeelding
Wat een scheetje he! Tong uitsteken

Afbeelding
Dit heeft m'n paardje nog als dank gekregen van d'r nieuwe vriend Haha!

ittheclown

Re: boktmeeting heerhugowaard e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:13

hahahah wat een leuke fotos zeg haahahh zijn leuk geworden alleen jammer dat k altijd zo dom kijk hihihi. nou ja wat is garant eigenlijk een raar paard als je hem zo ziet zijn figuur klopt echt niet hihi Clown
nou ja volgende keer maar actie fotos laten maken door een voorbijganger hihi als die dr tenminste lopen hahahah
nou k heb al zin in de volgende rit want deze vond ik al mega leuk en garantje ook.
groetjes ilona en garant

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:41

euuh herinner me alleen de volgende keer dr even aan dat k niet zo geirig kijk hahahah wat een kop op sommige foots zeg hihihi volgend ekeer kijkn k gewoon strak voor me uit hihi Tong uitsteken

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 13:05

ittheclown schreef:
euuh herinner me alleen de volgende keer dr even aan dat k niet zo geirig kijk hahahah wat een kop op sommige foots zeg hihihi volgend ekeer kijkn k gewoon strak voor me uit hihi Tong uitsteken

hahahahaha! Nouja ik vind zelf dat ik zelf ook belachelijk kijk maarja bijna iedereen vind dat van zichzelf. Bloos

Maar ik vond ze ook wel leuk geworden maar actie foto's zouden idd leuker zijn maarja als je maar 2 lopende mensen tegen komt en voor de rest alleen maar auto's dan schiet het ook niet op. Cool

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:47

hihi nee niet echt mischien volgend keer even bord je stop politie op mijn paard zijn kont binden hahah dan stoppen de mensen wel en dan een foto laten maken hihih Clown

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 20:40

ittheclown schreef:
hihi nee niet echt mischien volgend keer even bord je stop politie op mijn paard zijn kont binden hahah dan stoppen de mensen wel en dan een foto laten maken hihih Clown

hahahaahhaha! ja dat is idd wel een idee Haha! Mijnes lukt niet want d'r kont is te smal Tong uitsteken

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:07

accchhh die van mij heeft kont voor 2 hihihi

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:57

Leuke foto's
Garant geniet zeker wel van een vast iemand Haha! Ach gut
Hij ziet er goed uit.

Liberty is ook leuk beessie *LOL*

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 15:34

ArieLover schreef:
Leuke foto's
Hij ziet er goed uit.

Liberty is ook leuk beessie *LOL*

Dank je! Bloos

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:23

[quote="ArieLover"]Leuke foto's
Hij ziet er goed uit.

ja hij voelt zich volgens mij al prima je zou soms echt niet zeggen dat ie al 18 is hij voelt zich nog erg jong vooral asl ie bij zijn eige kudden is(staat achter het huis met nog 2 paarden en 2 ponys)
we zijn ook erg blij met hem Haha!

Miss_happy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:11

Hey Iloon ! Ziet er erg gezellig uit joh !

Leuke foto's ! Haha!

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:39

thnx femmie
zoals je op de foto ziet hebben we erg veel lol gehad hihi. Bloos

o ja effe of topic (IK KRIJG BABY SLANGEN SNOW IS GEEN ZIJ MAAR EEN HIJ Haha! )

Miss_happy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:20

Waaaw, leuk joh, kom ik snel een keertje kijken naar die 'kleintjes' !

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 12:49

hihi eerst komene er nu na ongeveer 5 weken eitjes dan na 60 dagen babys precies al we terug omen van vakantie komen ze ongeveer uit Haha!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:22

leuke fotos hoor!! ziet er gezellig uit, k baalde behoorlijk dat ik niet mee kon.. Scheve mond
maar vanaf morgen staat Amke op de middenweg dus kunnen we van de zomer vast nog vaak samen rijden Lachen

(wat lijkt Liberty zo dun zeg.. als ik er langs rij als ze in de bak sta valt het wel mee maar nu valt het wel op Tong uitsteken )

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:50

hihi ja dat komt door garant die is dik en tja dan lijkt libje al snel dun Clown

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 17:55

annuh schreef:
leuke fotos hoor!! ziet er gezellig uit, k baalde behoorlijk dat ik niet mee kon.. Scheve mond
maar vanaf morgen staat Amke op de middenweg dus kunnen we van de zomer vast nog vaak samen rijden Lachen

(wat lijkt Liberty zo dun zeg.. als ik er langs rij als ze in de bak sta valt het wel mee maar nu valt het wel op Tong uitsteken )

Zeker weten! Knipoog

Liberty is ook vrij smal maar nu vind ik haar zelf ook wel een beetje te dun worden maar ze word nu ook bijna elke dag bereden. Ik heb al afgesproken dat ze nu ook meer voer krijgt anders blijft er helemaal niks meer over Tong uitsteken

Garant z'n dikke kont valt toch wel mee Knipoog Clown Kan je lekker achter parkeren Tong uitsteken