Maar ik had dus afgesproken met een persoon via bokt op een plek die we allebei kende. Omdat we elkaar totaal niet kende was dat dus wel handig

Maar om ff alles te snappen. Ik ben de persoon op de draver (genaamd: Liberty) en degene met wie ik heb afgesproken rijd op de zwarte kruising fries (genaamd: Garant) (hoop dat ik het goed heb geschreven)

Maar we gingen via een weggetje door heerhugowaard noord meteen eruit

Maar hieronder zijn wat foto's:
oke eerst maar foto's maken van ons op het paard. Dit is dus degene met wie ik heb afgesproken. Onze paarden wilde niet echt op de foto dus stilstaan zat er ook niet in. En al helemaal niet ff mooi gaan staan

Oke ff naar het vogeltje kijken. Nee niet dat vogeltje

zoals hierboven beschreven hadden we veel moeite met stil staan.
He! Daar loopt wat intressants.
Eindelijk toch ff stil staan.
Dit ben ik dus op m'n paardje. Erg leuk maar niet heus. Ze had er geen zin in!
Denk toch niet dat ik leuk ga staan als daar een leuk paardje loopt. Ga zelf maar lachuh naar het vogeltje!
Deze is wat leuker alleen wat vager (paard wilde niet echt stil staan

hahaha! veel gedoe om een paar foto's te maken met paarden die niet stil willen blijven staan!
Deze is wat duidelijker. Zo herkennen jullie me tenminste! (Niet dat ik daar blij mee ben maarja moet maar). Ik ben niet echt iemand die graag op de foto gaat dus maar gewoon lachen net alsof je het leuk vind. M'n paard vond het al helemaal niet intressant!

Oke dan maar wat leuks aan de teugel maar het ziet er niet uit. Geen idee waarom ik zo erg naar achter zit en zo lijkt het wel alsof ik het bit uit z'n mond ruk! Maar voor de rest is ie wel leuk

Oke maar snel over naar de omgeving. We hebben een stukje langs de weg gereden en door een dorpje maarja niet echt intressant om op de foto te zetten. Maar dit stukje was wel erg leuk en mooi! Dus op de foto!
Oke ook even een foto van bovenaf! Erg intressant

We hebben veel lol onderweg!
Dit was een erg lekker stukje om te galloperen! Beetje nat nog maar straks in de zomer zal dit heerlijk zijn

Oke ook nog even de buurman op de foto!
En van achtere ook nog een foto. Niet intressant maarja moet toch ergens foto's van maken

Nog een keer de achterkant van de buurman en de bovenkant van m'n paard d'r hoofd!
Niet huilen hoor! We gaan nog vaker een ritje maken!
Nou doegggggggggggg!
Doeiiiiiiiii!

Ze heeft toch wel een leuk koppie!
Wat een scheetje he!

Dit heeft m'n paardje nog als dank gekregen van d'r nieuwe vriend