gezocht: een buitenritmaatje :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi21

gezocht: een buitenritmaatje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 12:04

Ik organiseer dus niet echt een "meeting" maar ik zoek iemand (of meerdere mensen) die regelmatig zin hebben om met mij en Sheldon op buitenrit te gaan Lachen .
Sheldon en ik zijn een beetje eenzaam Tong uitsteken maar vanwege t drukke karakter van Sheldon zou het ook fijn zijn als n ander paardje mee rijdt.

Sheldon staat in Aarlerixel, tegenover de Hastronahoeve (voor de kenners Knipoog ). Zijn er mensen die daar in de buurt staan met hun paarden?
Sheldon is een NRPSertje, 3/4 arabier, 1.52m hoog. Sheldon is niet geheel verkeersmak en behoorlijk fel langs de weg. Misschien daarom handig als iemand met een wat rustiger paard wil meerijden?

Ik ben zelf 21, student Slim , wel een serieuze ruiter maar niet wedstrijdgericht. Motto is: "alles komt vanzelf goed" Haha!.

Een plaatje van Sheldon:
Afbeelding

Is er iemand die zin heeft? Lachen

Solide

Re: gezocht: een buitenritmaatje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 22:17

Leuk dier heb je.

Zelf woon ik in Lierop en daar staat mijn paard ook. Weet niet of je een trailer hebt, anders kan je hier wel een keer mee gaan buitenrijden. Ik ben daar vorige zomer ook langs gekomen met haar, toen ben ik naar Gemert gereden naar mijn werk.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 23:27

Solide schreef:
Leuk dier heb je.

Zelf woon ik in Lierop en daar staat mijn paard ook. Weet niet of je een trailer hebt, anders kan je hier wel een keer mee gaan buitenrijden. Ik ben daar vorige zomer ook langs gekomen met haar, toen ben ik naar Gemert gereden naar mijn werk.

Tis jammer, maar in de trailer zetten is eigenlijk niet te doen. Dan moet ik Sheldon al verdoven om m erin te krijgen en om m dan nog meteen n buitenritje te laten maken is niet zo eerlijk tegenover hem denk ik dan...
Ook ben ik niet in t bezit van n rijbewijs of chauffeur Haha!.

Maar wel bedankt voor je reactie Lachen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 00:13

Jammer dat je verder weg woont.. Ik heb ideale bom proof paard op stal staan en dus ook geschikt voor jonge dieren enzo..
Miss kan ik een keertje jou kant op komen met de trailer??
Kun je er een beetje buitenrijden??

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 00:36

obelix schreef:
Jammer dat je verder weg woont.. Ik heb ideale bom proof paard op stal staan en dus ook geschikt voor jonge dieren enzo..
Miss kan ik een keertje jou kant op komen met de trailer??
Kun je er een beetje buitenrijden??

Je kunt bij ons best redelijk buitenrijden, er is een klein bos op korte afstand (grotelse heide) waar je wel eventjes vooruit kan. Maar de meeste "routes" liggen in de binnenwegen, dus constant met verkeer wat voor n minder stabiel paard net te veel kan zijn Knipoog .
Een ander bos is ook redelijk bereikbaar (alhoewel langer rijden) maar dan moet ik echt langs de autobaan waar met regelmaat groot verkeer overkomt, dus of dat ons lukt...

Alhoewel ik even moet afspreken op stal is er plek genoeg om n trailer te parkeren. Maar ik heb echt geen idee waar "bovenkarspel" ligt? Moet je niet van al te ver komen dan? Kom je hier misschien vaker in de buurt? Lachen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 10:16

Zie pb Knipoog

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 14:43

Obelix heeft Pbtje terug Lachen

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 01:20

Hee,

Ik sta vlakbij jou!!!
Mijn paard staat aan de Biezen te aarle, dus vanaf de Hastrona hoeve oversteken richting sportvelden, alsmaar rechtdoor en dan bij het klooster rechts...
Je kunt gerust met me meerijden, ik heb een superbrave Appaloosa, super verkeersmak en voor drukke paarden een rustpuntje.
Als je interesse hebt, laat het maar weten!!

Groetjes,

Jac

Oja,... en of je kunt buitenrijden bij ons!!!! Kilometerssss....en niet langs drukke wegen...
Knipoog

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 10:39

Jac: ik heb je een Pb gestuurd! Haha!