Een tijdje terug werd ik op het idee gebracht om eens te gaan paintballen. Maar op de één of andere mysterieuze wijze trof ik alleen maar mensen die er geen zin in hadden, het niet leuk vonden of terug schrokken van het feit dat die verfbommetjes soms wel hard aan kunnen komen.
Tsja... Ik kon geen mensen vinden die mee wilden... Misschien dat er hier mensen zijn die zin hebben om eens flink de beest uit te hangen en alles neer te halen wat er op zijn of haar pad komt???
Tsja, en dan de datum. Mij maakt het niet zo uit, ik zat eigenlijk te denken tussen nu en Juni in een weekend. Het is aan jullie wanneer het gaat worden. Het lijkt mij het handigste als je 2 datums op geeft in het topic, dan houd ik wel bij welke data's het meest gewild zijn.
Verder nog de plaats... Ik zat zelf te denken aan een beetje een centrale plek, ergens in midden nederland dus. Bij voorkeur op een plek waar je lekker buiten kan paintballen, niet binnen. Suggesties zijn dus erg welkom!
Ik ben erg benieuwd en hopenlijk zijn er mensen die met mij mee willen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
super leuk idee.. paintballen is echt leuk, en die balletjes kunnen wel eens hard aankomen maar ik denk de menig bokker al eens hard van zijn paard is gevallen
hier in zwartewaal zit een paintball center, je kan daar ook een barbeque bij organiseren en het is buiten. is misschien wel leuk om erbij te doen..
zwartewaal ligt vlakbij spijkenisse, zuidholland. is misschien niet echt centraal, maar wel heel leuk..
Heeft één van jullie toevallig een link? Ennuh, even een request, ik heb geen vervoer, dus mensen die in de buurt van Huizen komen... Ik zal mij zeer vereerd voelen om in uw bijzijn te vertoeven _/-o_
Het schijnt dat met hard bedoelt wordt dat je wel wat blauwe plekken oploopt. Tsja, ik denk dat het in het begin even schrikken is, maar aan zoiets raak je denk ik snel gewend hoor als je een paar keer geraakt bent. Denk dat een val van een paard erger is . Ik zal de site eens gaan bekijken.
Ik heb even gekeken, mij lijkt het het beste als we op bijv. een zaterdag gaan en een arangement van 3 a 4 uur doen (moeten we wel met meer als 20 man gaan, als we dat niet redden kunnen we er altijd nog voor kiezen om aanhang mee te nemen) En daarna gaan barbequen of zoiets. Ik denk dat we er dan al met al van uit mogen gaan dat we zo'n 60 euro kwijt zijn, maar dan zijn we wel meer als een halve dag onder de pannen. En dat is denk ik ook wel lekker voor de mensen die van verderaf moeten komen.
Ik denk dat het tijd wordt dat we een datum gaan prikken, waar gaan jullie voor? En zijn we het er mee eens om het bovenstaande arangement te nemen?
Ik heb opzich ook wel interesse, nog nooit gepaintballed, maar mijn broertje heeft zijn eigen gun en bescherming, dus misschien mag ik die wel meenemen
Uhm, zal ik dan maar een datum prikken? Wat dachten jullie van zaterdag 14 Mei? dan is het al een lekker weertje maar niet al te warm. Laat maar weten of het wat is.
Ok, zaterdag 21 mei dan. Ik zal binnenkort wel een ander topic starten als we meer zekerheid hebben, maar ik moet eerst even weten of de mensen die zich tot nu toe hebben aangemeld het eens zijn met het 3 a 4 urige arrangement en of we ook naar deze plek gaan, en of jullie deze datum kunnen.
Als ik dat van de meeste mensen weet dan kan ik een duidelijker topic beginnen, dat er animo is is mij (gelukkig) wel duidelijk.
ik ga akkoord hoor, lijkt me heel gezellig, en ik heb als we te weinig mensen hebben genoeg gezellige paardenmaatjes die wel meewillen hoor.. maar eerst eens kijken met ze hoevelen we zijn.
21e is voor mij geen probleem, het is niet de hele dag, dus ik kan makkelijk tussendoor even naar een verjaardag.
Ik wil er heel graag bij zijn, maar zoals ik lunatje via pb ook al heb laten weten, durf ik dat nog niet 100% zeker te zeggen. Zit namelijk wat krap bij kas en aangezien ik ook nog wat geld moet sparen voor Disneyland (begin mei). Maar waarschijnlijk heb ik na Disneyland wel weer geld tot mijn beschikking. Dus totdat ik meer weet sta ik helaas op maybe! Ik ga in ieder geval even in overleg Lijkt me wel erg gaaf!
Hoe bedoel je Jurga? Dat je mee gaat maar niet gaat paintballen en gaat genieten van hoe iedereen met blauwe plekken en compleet uitgeput met idiote gasmaskers rond lopen te rennen?? Als je van dit soort leedvermaak houdt dan ben je natuurlijk wat mij betreft zeer welkom }> Ik zal alleen even moeten informeren of je dan gewoon mee kan barbequen, ik zal ze zo even bellen want er wordt niet gereageerd op mijn e-mail. Maar k heb een ander topic geopend, dus als je daar nog even zou willen reageren... ik zal dit topic laten sluiten, wekt teveel verwarring.