Ik zal ook zeker niet over iedereen iets kunnen zeggen en dat is ook niet de bedoeling. Hoop dat diegenen die niet aan bod komen niet teleurgesteld zijn of dat diegenen die wel aan bod komen zich niet geviseerd voelen.
Op een aantal foto's zie je echter zo goed wat ik op sommige moment probeerde te vertellen, dat ik dat graag nog efkes wou benadrukken.
Voorlopig nog enkel maar foto's van les 3 en twee van les 2.
Vicky weet je nog dat ik altijd maar aan het zagen was dat je Iris met meer lucht moest rijden, het neusje eruit rijden. Op deze foto loopt ze goed, weliswaar nog eerder bergaf en jij zit ook wat naar voren maar de tendens is er

Op deze foto loopt ze helemaal in een bolletje.

Cindy, weet je nog dat ik zei dat je op de rechterhand in de wendingen je schouder optrok, hier zie je dat heel goed.

En weet je nog dat ik zei dat zijn oren het hoogste punt moesten worden en niet het middenstukje van zijn hals...dat zie je ook mooi op deze foto.

probeer je voor te stellen dat hij vanachter gaat zitten en lager komt, dan komt hij vanvoor in de perfecte houding en loopt niet meer op de voorhand en ben je van je probleem op de cirkels (uitzwaaien) volledig verlost.
Een niet erg duidelijke foto maar een momentopname van een goed moment waarop Heros zijn onderhals loslaat en de bovenlijn lichtjes aanspant. Hij loopt nog op de voorhand natuurlijk maar niet meer op de hand.

Hier is het niet om Vicky en Iris te doen maar om te leren kijken. Zien jullie welke teugel dit paardje vastpakt en wat er nog gebeurt in de hals en schouderpartij...?

Kathleen, hier is zo'n moment waarop ik zeg, hij loopt te lang uit elkaar je zou hem vooraan en achteraan moeten kunnen toeschuiven.

Op deze foto daarentegen is er wel een neiging om te gaan zitten, je ziet dat hij achteraan wat kantelt, in zijn geheeld korter wordt en vooraan minder gaat leunen maar zichzelf meer opricht.

En dit is wat Billy van dit alles vond...