Mini Boktmeeting in Deurne.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Mini Boktmeeting in Deurne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 10:46

Gisteren was de inzamelingsactie voor Azie in Deurne, DE paardenopleiding van Nederland, en daar ben ik heen geweest met PaysBas en Tralala. Er was een opkomst van 1000 man verwacht maar er waren er jammer genoeg nog niet eens 50. Maar het was wel heel leuk! Er waren hele leuke demonstraties, vooral de Fries en de spierwitte Falabella (of mini shet...weet het niet meer) en de western amazone Ricky. En er was ook een ruitersportzaak aanwezig en die had veel spullen in de aanbieding. Ik heb een jas gekocht en handschoenen. Het was er wel heel koud, zelfs in de binnenrijhal, maar zeker wel de moeite waard. We zijn ook nog even bij de stallen wezen kijken....wat staan daar veel paarden zeg!! En bijna allemaal bruin. Op een paar vossen, 1 Fries en 1 schimmel na. En het zag er allemaal heel netjes uit...wat een supergroot terrein hebben hun zeg. Een drafbaan, trainingsmolen, meerdere rijhallen zowel binnen als buiten en een springtuin.

Aan het einde van de dag zijn we met zijn 3en naar een pannenkoekenhuis geweest en hebben we gezellig zitten eten...

Het was een geslaagd dagje en we hebben nu al zin in 26 maart. want dan gaan we weer naar Monty Roberts...en daar heb ik persoonlijk heel veel zin in!!

Foto's komen nog!!

PaysBas

Re: Mini Boktmeeting in Deurne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:13

Het was idd supergezelli, veel gezien en gelachen. Knipoog
Maar het was een giga eind om te rijden, vooral met het weer brrrr.
Rukwinden en mega harde plensbuien. Boos!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 14:44

Ja, dat was waar, die wind...ik had er eerlijk gezegd geen last van...ik 'was ergens anders' ....hahahaha!! Haha!

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:42

wat ontzettend jammer zeg dat er maar zo'n kleine opkomst was!!!
azië is dus nu alweer in de vergeethoek gezet? of mensen vinden dat ze al genoeg gegeven hebben?
nougoed, ik was er ook niet, dus kan daar niets over zeggen. Knipoog

maar kleuren tellen kan je niet goed hoor Knipoog , er staan zeker wel meerdere vossen en schimmels. en de mijne is zwart en er staan nog wel meer zwarten Knipoog, die ene fries heb je trouwens wel goed geteld Haha!

Tralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 00:30

Hey!

Ik vond het ook super gezellig meiden!
En ik was heel blij dat Aphrodite meteen 2 paar handschoenen kocht, dan had ik er ook meteen wat aan Haha!
Het was écht koud daar!
En de pannenkoeken waren ook heerlijk! Was maar goed dat het zo rustig was, anders had je nooit dat glas opnieuw kunnen vullen PaysBas Haha!
(ja ik noem jullie maar ff bij de boktnaam, toch lastig als je allebei hetzelfde heet Knipoog )

@ SharirBobby: Azië heeft aangegeven inmiddels genoeg geld gekregen te hebben. Ik denk dat er ook door het slechte weer veel mensen niet gekomen zijn. En toch was het hartstikke leuk!
Ik denk ook niet dat we alle stallen gezien hebben hoor. We vonden het een beetje brutaal om alle schuifdeuren die dichtzaten open te trekken, dus we hebben alleen een kijkje genomen waar de deuren open stonden Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 23:33

Citaat:

maar kleuren tellen kan je niet goed hoor Knipoog , er staan zeker wel meerdere vossen en schimmels. en de mijne is zwart en er staan nog wel meer zwarten Knipoog, die ene fries heb je trouwens wel goed geteld Haha!

Ja...we zijn idd niet overal geweest...vandaar dat ik al die schimmels dan over het hoofd heb gezien...zit jij daar ook op school dan? Was je paard er toen ook of had je die thuis?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:49

ik was er ook Cool

en heb een aantal dingen mee terug genomen, onder andere united hehe het fallabella hengstje die als laatste werd geveild Haha!

vond het ook een erg leuke dag, alleen jammer dat er wat weinig mensen waren, maar tyrza had het super georganiseerd!