Gisteren was de inzamelingsactie voor Azie in Deurne, DE paardenopleiding van Nederland, en daar ben ik heen geweest met PaysBas en Tralala. Er was een opkomst van 1000 man verwacht maar er waren er jammer genoeg nog niet eens 50. Maar het was wel heel leuk! Er waren hele leuke demonstraties, vooral de Fries en de spierwitte Falabella (of mini shet...weet het niet meer) en de western amazone Ricky. En er was ook een ruitersportzaak aanwezig en die had veel spullen in de aanbieding. Ik heb een jas gekocht en handschoenen. Het was er wel heel koud, zelfs in de binnenrijhal, maar zeker wel de moeite waard. We zijn ook nog even bij de stallen wezen kijken....wat staan daar veel paarden zeg!! En bijna allemaal bruin. Op een paar vossen, 1 Fries en 1 schimmel na. En het zag er allemaal heel netjes uit...wat een supergroot terrein hebben hun zeg. Een drafbaan, trainingsmolen, meerdere rijhallen zowel binnen als buiten en een springtuin.
Aan het einde van de dag zijn we met zijn 3en naar een pannenkoekenhuis geweest en hebben we gezellig zitten eten...
Het was een geslaagd dagje en we hebben nu al zin in 26 maart. want dan gaan we weer naar Monty Roberts...en daar heb ik persoonlijk heel veel zin in!!
Foto's komen nog!!